سجاد گنج زاده

دارنده نشان طلای مسابقات کاراته قهرمانی جهان در اتریش، گفت: در واقع ما در لهستان فاصله‌مان را با کاراته دنیا به همه نشان دادیم؛ همان کاری که در اتریش انجام دادیم.

به گزارش مشرق، سجاد گنج‌زاده درمورد سطح فنی بازی‌های جهانی ورلدگیمز که به میزبانی لهستان برگزار شد، گفت: واقعا سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود اینکه قهرمانان قاره‌ها، نفرات اول و دوم جهان، نفرات برتر رنکینگ در این مسابقات حضور داشتند. از این بالاتر فکر نمی‌کنم مسابقاتی در رویدادهای کاراته وجود داشته باشد. ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها گلچین شده بودند و به نظرم این مسابقات المپیکی در نوبه خود بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: توانایی بچه‌های تیم ملی ما واقعا بالا است و همیشه در تورنمنت‌ها و مسابقات مختلفی که برگزار شده خوب ظاهر شدند و اینکه تیم ما خودش را به دنیا ثابت کرده است. خیلی‌ها واقعا حسرت این تیم را می‌کشند و واقعا وقتی ما را نگاه می‌کنند که 5 فینالیست در مسابقات بازی‌های جهانی داریم این اتفاق علامت سوال و تعجبی برای کل حاضرین در این رقابت است.

دارنده نشان نقره بازی‌های جهانی ورلدگیمز لهستان، گفت: خدا را شکر که واقعا تیم ما در این حد و اندازه خوب است. تیم ملی ایران به این بزرگی است و این را به جامعه بزرگ کاراته تبریک می‌گویم. خدا را شکر نماینده خوبی برای ایران در این مسابقات بودیم و همه ما به فینال مسابقات راه یافتیم. 4 مدال نقره در 4 وزن مردان و بانوان و یک مدال طلا توسط پورشیب واقعا نتیجه خوبی داشت. اینکه پورشیب از سد کاراته کار بزرگ دنیا گذشت واقعا خوب بود.

دارنده نشان طلای مسابقات کاراته قهرمانی جهان در اتریش در ادامه صحبت‌های خود ،عنوان کرد: در این رقابت‌ها 5 دور مبارزه کردم و هر 5 نفر از بهترین‌های کاراته دنیا بودند. ما در مسابقات جهانی برای رسیدن به مدال طلا 6 مبارزه باید در بخش انفرادی انجام دهیم و در لهستان من 5 مبارزه انجام دادم. در مسابقات جهانی احتمال اینکه در طول مبارزات با یک یا دو حریف قدر مبارزه کنی وجود دارد؛ اما در مسابقات جهانی ورلدگیمز هر 5 نفر از بهترین‌های دنیا بودند. در این رقابت‌ها از قبل فرد برنده مشخص است.

وی درادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: در واقع ما در لهستان فاصله‌مان را با کاراته دنیا به همه نشان دادیم، همان کاری که ما در اتریش انجام دادیم. ما در لهستان هم ثابت کردیم که واقعا توانایی آن را داریم که در المپیک توکیو مدال کسب کنیم. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به این بچه‌ها داشته باشد چون بچه‌های تیم کاراته ایران لایق بهترین‌ها هستند. امیدوارم مسئولان ورزش روزی برسد که نگاه المپیکی روی ورزش کاراته ایران داشته باشند، چرا که هر کسی از ایران به المپیک توکیو  اعزام شود بدون شک مدال کسب خواهد کرد.

گنج‌زاده در پایان صحبت‌های خود، گفت: از تمام مردم ایران که برای موفقیت ما دعا کردند تشکر می‌کنم. آنها با دعای خیر انرژی مثبت به ما منتقل کردند. از خانواده‌‌ام برای حمایت‌های همه جانبه تشکر می‌کنم همچنین از اسپانسرم که همیشه در کنار من بوده نیز تشکر می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس