لاریجانی

لاریجانی گفت:به هر حال آقای قاضی‌زاده هاشمی چشم پزشک است و چشم سیاسیون را عمل می‌کند(با خنده)، شاید به همین دلیل است که وضع سیاسی کشور ما نیز این‌گونه است!

به گزارش مشرق، سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش هیئت‌امنای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور با حاشیه‌هایی همراه بود.

**لاریجانی در این همایش و در خلال سخنرانی‌اش با مزاح گفت: مجلس تلاش می‌کند دستمزد پزشکان و اعضای هیئت‌امنای دانشگاه‌ها افزایش نسبی داشته باشد که این سخنان لاریجانی با تشویق حاضران همراه شد که لاریجانی با خنده خطاب به حضار گفت که بنده یک ساعت است که از کاهش هزینه و وضعیت اقتصادی کشور صحبت می‌کنم، آن وقت شما برای افزایش دستمزد و هزینه‌ها، مرا تشویق می‌کنید! لااقل برای کاهش هزینه‌ها هم کف بزنید.

**حضور سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت هم در این همایش باعث شد که لاریجانی سر شوخی را هم با وی باز کند.

رئیس مجلس به بیان خاطره‌ای از خودش با قاضی‌زاده هاشمی پرداخت و گفت که من در گذشته هیچ آشنایی‌ با آقای قاضی‌زاده نداشتم، به طوری که ذهنیتم نیز نسبت به وی مثبت نبود، اما بنده اولین بار آقای قاضی‌زاده را در جلسه‌ای که با آقای ناطق‌نوری داشتیم، دیدم؛ البته خانواده بنده با ایشان نسبتا آشنایی داشتند؛ بعدها متوجه شدم که آقای قاضی‌زاده انسان معقول و منطقی‌ است که از آنجا بود با هم ارتباط‌مان گسترش بیشتری پیدا کرد.

لاریجانی ادامه داد:  به هر حال آقای قاضی‌زاده هاشمی چشم پزشک است و چشم سیاسیون را عمل می‌کند(با خنده)، شاید به همین دلیل است که وضع سیاسی کشور ما نیز این‌گونه است!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس