کد خبر 753962
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
میلان

مدافع سابق میلان به حضور لئوناردو بونوچی دراین تیم واکنش نشان داد و او را یکی از بهترین مدافعان جهان دانست.

به‌ گزارش ‌مشرق، فوتبال ایتالیا نوشت: پائولو مالدینی، یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال جهان که سال‌ها در میلان توپ زد، از این که لئوناردو بونوچی با جدایی از یوونتوس به میلان پیوست، خوشحال است.

مالدینی درباره حضور بونوچی در میلان، گفت‌: الان واقعا پیدا کردن مدافع مرکزی خوب، خیلی سخت است. من بونوچی را به خوبی می‌شناسم. او یکی از بهترین مدافعان حال حاضر جهان است و خوشحالم که تیمم موفق شد چنین بازیکنی را به خدمت بگیرد. حضور او می‌تواند کمک شایانی به تیم کند تا سهیمه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

کاپیتان سابق میلان در ادامه‌ صحبت‌های خود، افزود: من از فعالیت‌هایی که باشگاه در زمان فصل نقل‌ و انتقالات انجام داد راضی‌ام. به نظرم میلان خوب یارگیری کرد. البته هنوز زمان باقی‌ مانده و من امیدوارم که بازیکنان اصلی در تیم بمانند. درباره تیم‌های دیگر هم باید این را بگویم که رقابت امسال با آنها سخت است. یوونتوس قدرت زیادی دارد و این قدرت هم بیشتر در کار گروهی بازیکنان آنها است. سایر تیم‌ها از جمله رم و ناپولی خوب یارگیری کردند و قدرتمند هستند. من انتظار دارم که امسال رقابت نزدیکی برای قهرمانی و کسب سهمیه را در لیگ ایتالیا شاهد باشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    0 0
    یاد بگیریم بازیکن بازنشسته چطور از تیم سابقه خود حمایت میکند و چگونه از عملکرد تیم خود حمایت میکند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس