کد خبر 751814
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
تیم امید

تیم امید ایران موفق شد در اولین بازی خود در مقدماتی جام ملت های آسیا (زیر 23 سال) در برابر تیم امید قرقیزستان با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، امیدهای ایران که جهت برگزاری بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا (زیر 23 سال) به بیشکک قرقیزستان سفر کرده بود از ساعت 17:30 در اولین دیدار خود به مصاف تیم میزبان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

امیدهای ایران این بازی را با ترکیب نیما میرزازاد، سینا خادم پور، نیما طاهری، صادق محرمی، مهران درخشان مهر، میلاد سرلک، سینا مریدی، رضا شکاری، علی قلی‌زاده، مهدی مهدی‌خانی و رضا جعفری پا به میدان گذاشت و خیلی زود دروازه خود را باز شده دید، تیم میزبان در دقیقه 11 این دیدار موفق شد دروازه ایران را باز کند اما شاگردان پیروانی موفق شدند خیلی زود بازی را به تساوی بکشانند، رضا شکاری در دقیقه 13 دروازه تیم میزبان را باز کرد.

بازی با میدان داری دو تیم در پیش بود تا اینکه امیدهای ایران موفق شدند گل برتری را باز کنند، در حالی که تنها دو دقیقه تا پایان نیمه اول باقی مانده علی قلی زاده موفق شد گل دوم ایران را به ثمر برساند .

در نیمه دوم امیدهای ایران با یک تغییر پا به میدان گذاشتند و بدین ترتیب ابوالفضل رزاق پور از ابتدای این نیمه جایگزین محمدمهدی مهدی خانی شد. امیدهای ایران در این نیمه علیرغم حملاتی که روی دروازه حریف داشتند موفق نشدند گلزنی کنند تا در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به پایان برسد. امیدهای ایران در دقیقه 85 دومین تعویض خود را به انجام رساندند و در این دقیقه رضا کرملاچعب جایگزین رضا جعفری شد.

شاگردان پیروانی در دومین دیدار خود روز اول مرداد ماه به مصاف امیدهای عمان خواهد رفت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس