کد خبر 751608
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
وراتی

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در شرف قطع همکاری با مدیربرنامه‌هایش برای پیوستن به جمع بازیکنان معروف‌ترین مدیربرنامه‌های فوتبال ایتالیا قرار دارد.

به گزارش مشرق، اسپورت ایتالیا، مارکو وراتی هافبک پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد به همکاری‌ خود با مدیربرنامه‌هایش دناتو دی‌کامپلی پایان دهد و مسئولیت امور حقوقی‌اش را به مینو رایولا واگذار کند.

دی‌کامپلی در یکی دو فصل اخیر با مصاحبه‌هایش با رسانه‌ها که در آنها درباره آینده وراتی اظهارنظرهایی کرد، این بازیکن ایتالیایی را چندین بار به دردسر انداخت و او را مجبور کرد شخصاً شایعات را تکذیب کرد. آخرین نمونه‌‌اش یکی دو هفته پیش بود که هافبک PSG با انتشار یک پیام ویدئویی از هواداران این تیم بابت اظهارات تند و انتقاد‌آمیز دی‌کامپلی علیه رئیس باشگاه، ناصر الخلیفی عذرخواهی و اظهارات وی را تکذیب کرد. دی‌کامپلی در مصاحبه‌ایی به نوعی پاریسی‌ها و الخلیفی را به گروگان‌ گرفتن وراتی متهم کرده بود و آنها را مسبب نرسیدن این بازیکن 24 ساله به خواسته‌اش یعنی بازی در بارسلونا دانسته بود.

اکنون وراتی به فکر پیوستن به جرگه بازیکنان رایولا که یکی از قویترین مدیران برنامه فوتبال در اروپاست قرار دارد، کسی که مسئولیت رسیدگی به امور حقوقی و نقل و انتقالات بازیکنانی مانند زلاتان ابراهیموویچ، ماریو بالوتلی و جان‌لوئیجی دوناروما قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس