ستاره اسکندری

مجموعه«گیله وا» به کارگردانی،اردلان عاشوری درفضای متفاوت تاریخی تولید می شود.

به گزارش مشرق، ستاره اسکندری درباره نقشش در سریال «گیله وا» گفت:دو سال به خاطر تکراری بودن فضا  و فیلمنامه ها برای تلویزیون کار نکردم . علی رغم مخاطب بالای سیما،اما میزان رضایت مردم ازسریال ها تولیدی کم است. تلویزیون برای دور شدن از فضا های بسته آپارتمانی به سریال هایی نظیر «گیله وا » نیازدارد. مردم به خاطر فضا و سبک متفاوت آن زمان مجموعه های تاریخی را دوست دارند.

وی افزود: بعد ازسریال « دندون طلا » که همیشه برای من فضای متفاوتی داشت، به فیلمنامه اینچنینی بر نخوردم ،تا اینکه بازی در سریال  «گیله وا » که آن زمان قرار بود در قالب مینی سریال تولید شود به من پیشنهاد داده شد . 

اسکندری گفت:«گیله وا» یک نکته متمایز کننده نسبت به تمام سریال‌های تاریخی دارد ،اینکه روایت کننده زمان نهضت میرزا کوچک خان است،به دور از شعار زدگی تاریخی .این سریال غیر مستقیم تاثیر حوادث آن زمان را برخانواده بیان می کند . 

وی در ادامه توضیح : سرور که من آن را بازی می کنم، نقش زنی است که در بستر اتفاقات تاریخی ایران قرار گرفته و همیشه نگران  مرد های زندگی اش مثل همسر ، پسر و برادرش است که برای دفاع از خاک کشور و آرمان های شان به میدان جنگ رفته اند.در سریال های تاریخی بیشتر از رشادت های مردان این سرزمین صحبت می شود، اما در«گیله وا» از نگاه منتظر زنان این سرزمین و حضورپررنگ شان حرف زده می شود. 

اردلان عاشوری کارگردانی و امیر بنان تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارند. 

اسکندری در سریال هایی نظیر: «نرگس» سیروس مقدم، « مرگ تدریجی یک رویا»ی فریدون جیرانی و«فاکتور هشت» رضا کریمی ایفای نقش کرده . 

وی همچنین در فیلم «دندون طلا» ساخته  داوود میرباقری که از شبکه نمایش خانگی پخش شد بازی کرده است.

منبع: روزنامه صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس