دیدار مدیر شبکه قرآن

مدیر شبکه کوثر افغانستان ضمن بازدید از ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما با محمدزاده مدیر این شبکه دیدار و بر انتقال تجربیات و برنامه‌های خوب شبکه قرآن به این شبکه افغانستانی تأکید کرد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - محمد مهدی تقدسی مدیر شبکه قرآنی کوثر افغانستان ضمن بازدید از ساختمان و استودیوهای پخش برنامه شبکه قرآن و معارف سیما با محمدزاده مدیر این شبکه دیدار و در خصوص استفاده از برنامه های قرآنی در شبکه کوثر با وی گفتگو کرد .

در ابتدای این دیدار که ظهر امروز شنبه 24 تیر ماه رخ داد ، مدیر شبکه قرآنی کوثر گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های در حال پخش این شبکه افغانی ارائه داد و از محمدزاده بابت تهیه، تولید و پخش برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما قدردانی کرد.

تقدسی به برخی ار برنامه‌های شبکه کوثر اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان این است شیعیان کابل وقتی شبکه کوثر را تماشا می‌کنند کلیه مباحث تعلیمی علوم قرآنی را فرا بگیرند و بتوانیم یک مکتب قرآنی باشیم که شبکه قرآن می‌تواند با در اختیار گذاشتن تجربیات و برنامه‌های خوب خود این راه را برای ما هموار کند.

در بخشی از این دیدار محمدزاده ضمن خوش آمدگویی به مهمانان برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و گفت: خداوند راه بسیار پربرکتی را برای شما فراهم کرده است و ما هم نیز در همین مسیر با شما قدم برمیداریم که این خود جای شکرگزاری دارد.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به برنامه سازی در حوزه قرآن و معارف اشاره کرد و گفت : این شبکه در تمام گستره قرآن از جمله آموزش، تفسیر، معارف قرآنی، سبک زندگی قرآنی و همچنین در قالب هنر تلاوت برنامه‌های بی‌شماری تهیه و تولید کرده است که می‌توانیم با هماهنگی و از طریق اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با هم در تعامل باشیم.

در پایان این دیدار محمدزاده بر تعامل بین این دو شبکه تاکید کرد و مقرر شد ارتباط بیشتر و بهتری با این شبکه برقرار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس