کد خبر 749397
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
دکتر عبدالله گنجی

در آستانه دومین سالگرد توافقنامه برجام ،ظریف در نیویورک دستاورد برجام برای ایران را"خیلی،خیلی نازل" یا "پایین ترین سطح ممکن" اعلام کرد.

به گزارش مشرق، دکتر عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود با اشاره به سخنان امروز وزیر خارجه نوشت: پایین تر ین سطح ممکن همان"تقریبا هیچ" است


در آستانه دومین سالگرد توافقنامه برجام ،ظریف در نیویورک دستاورد برجام برای ایران را"خیلی،خیلی نازل" یا "پایین ترین سطح ممکن" اعلام کرد.او درست می گوید همه اجرا تحریم به یک نقطه و کانون مشترک ختم می شود که همانا سیستم بانکی است. اگر نفت می فروشیم، اگر کشتی ،کشتی صادرات انجام دهیم،اگر خرید کلان می کنیم و..... امکان جابجایی و انتقال پول آن وجود ندارد. ما در قضیه برجام مانند انسانی هستیم که غذای وی را آنسوی دیوار گذاشته اند اما به او می گویند غذا در نزدیکی شماست.

اگر آنچه  امروز ظریف در نیویورک گفت و سیف نیز سال گذشته در نیویورک (تقریبا هیچ) گفت ،از زبان روحانی در داخل عنوان می شد، اقتصاد مقاومتی به مطالبه عمومی تبدیل می شد و چشم دولت نیز از دروازههای کشور برداشته می شد و اختلافات داخلی نیز به حداقل می رسید و دولت به جای حمله به داخلی ها،در کنار آنان به آمریکا حمله می کرد.البته درآنسو ی ماجرا رضایت هست.همین امروز شرکت پژو اعلام کرد که تولیداتش بعداز برجام رونق یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    8 2
    سالروز برجام هم بر تمام افرادی که هنوز قبول ندارند نقض شده مبارک. هم چنین مستند فروشنده را ببینید تا از حقایق برجام با خبر شوید.
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    3 3
    کلا مردم ایران توسط دولت و نظام سرکار گذاشته شدند ببینم چاپ می کنی یا مشرق تو هم همدستی در فریب مردم بدبخت
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    9 2
    البته ظریف چیز جدیدی کشف نکرده فقط حرف مقامات رسمی آمریکا را که بعد امضای برجام گفتند را دوباره تکرار کرد مآمریکائی ها بعد امضا گفتند که تمام تلاش خود را می کنیم که عوایدی ایران از برجام به کمترین حد ممکن( یا همتن تقریبا هیچ خودمون!) باشد. ظریف فقط بلد است که حرف فارسی را خوب به اینگلیسی برگرداند فقط همین!
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    6 2
    برجام=خیانت بزرگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس