اسکندری

بازیگر سریال نرگس گفت: قصه "گیله‌وا" در زمان میرزا کوچک خان جنگلی اتفاق افتاده و به وقایع تاریخی آن زمان و جنگ جهانی اول اشاره دارد. این نقش در نوع خود برای من تجربه‌ای متفاوت بود.

به گزارش مشرق،‌ ستاره اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: فعلاً در زمینه تئاتر و سینما برنامه خاصی ندارم و به تازگی مشغول بازی در مجموعه‌ای به نام "گیله‌وا" به کارگردانی "اردلان آشوری" در شمال کشور هستم.

وی درباره دلایل پذیرش این نقش و بازی در این سریال افزود: فضای متفاوت و پرداختن به مساله‌ای تاریخی و معاصر مرا برای بازی در این سریال بسیار جذب کرد. قصه "گیله‌وا" در زمان میرزا کوچک خان جنگلی اتفاق افتاده و به وقایع تاریخی آن زمان و جنگ جهانی اول اشاره دارد. این نقش در نوع خود برای من تجربه‌ای متفاوت بوده و به نظرم نقطه خوبی در کارنامه کار‌ام محسوب می‌شود.

بازیگر سریال "نرگس" درباره حضورش در این دوره از جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: هنوز در سال جدید پیشنهادی به من نشده و حضورم در سینما تنها به بازی در فیلم "سرو زیر آب" ختم شده است. تولید این فیلم از سال گذشته آغاز شده بود و به تازگی به اتمام رسیده و به امید خدا راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

اسکندری با اشاره به دغدغه همیشگی خود برای فعالیت در تئاتر خاطرنشان کرد: من همیشه و هر جا که باشم اولین و مهم‌ترین دغدغه‌ام تئاتر است. در حال حاضر به آموزش و پرورش گروهی از جوانان تئاتری می‌پردازم و قرار است نمایش "عروسی خون" به کارگردانی "مسعود نورمحمدیان" را به زودی روی صحنه ببریم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    0 0
    اخبار زرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس