کد خبر 748167
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
امیرحسین پیروانی

سرمربی تیم ملی فوتبال امید، گفت: اسامی بازیکنان برای حضور در رقابت‌های انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا ثبت شده و نمی‌توان تصمیم جدیدی گرفت.

به گزارش مشرق، امیر حسین پیروانی در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران و اینکه آیا در مورد چهار بازیکن سرخابی غایب در تمرینات تیم ملی امید تصمیم جدیدی گرفته است، گفت:‌ نمی‌توانیم تصمیم جدیدی بگیریم. بر اساس قولی که باشگاه‌ها دادند نام بازیکنان را در لیست مسابقات ثبت کردیم و امیدواریم هر چه زودتر این بازیکنان به اردو اضافه شوند.

وی در ادامه افزود: همچنان منتظر حضور بازیکنان در اردو هستیم. امیدواریم این بازیکنان امروز و فردا به اردو اضافه شوند. چند روز دیگر عازم مسابقات می‌شویم و باید این بازیکنان زودتر به اردو بیایند.

سرمربی تیم ملی امید در مورد اینکه اگر این بازیکنان اجازه حضور در اردو را پیدا نکنند تکلیف چیست، اظهار داشت: امیدوارم این اتفاق نیفتد.جوابی برای این سوال ندارم و فقط منتظر هستیم تا هر چه زودتر این بازیکنان به تمرین تیم ملی بیایند.

پیروانی در ادامه تأکید کرد: دو بازی سخت در انتخابی رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال در آسیا در پیش داریم.می‌خواهیم از تمام پتانسیل تیمی خود بهره ببریم. همین حالا هم برای حضور بازیکنان در اردو دیر شده و جلسات زیادی از تمرین در غیاب برخی از بازکنان گذشته است.

وی در مورد اینکه آیا فقط یک دیدار دوستانه مقابل تراکتورسازی برگزار می‌کنند، عنوان کرد:‌ بله فقط همین یک بازی را برگزار می‌کنیم. با توجه به کمبود بازیکن در اردو نمی‌توانیم 2 بازی انجام دهیم چرا که در این شرایط درصد مصدومیت بازیکنان بالا می‌رود و به خاطر کمبود بازیکن نباید ریسک کنیم.

سرمربی تیم ملی امید در رابطه با هم‌گروهی تیم ملی نوجوانان با آلمان، گینه و کاستاریکا، گفـت: این قرعه خیلی به قرعه تیم ملی جوانان در جام جهانی نزدیک است. کیگ تیم خوب اروپیایی، یک تیم خوب آفریقایی و تیم خوبی از‌ آمیریکای مرکزی که تیم جوانانش هم با ما در جام جهانی هم گروه بود  در این گروه حضور دارند. تیم نوجوانان باید با امکانات بالا و تدارکات خوب راهی مسابقات شود.مسئولیت فنی این تیم بر عهده دوستو همکار خوبم عباس چمنیان است. این تیم با انجام بازی‌های دوستانه قوی و حمایت مناسب از سوی مسئولان می‌تواند به موفقیت برسد و عملکرد خوب و قابل قبولی در جام جهانی داشته باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم نگرانی ما تمام شود و بتوانیم تیم را به طور کامل در اختیار داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس