حسن رحیمی

دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک گفت: احترام به بزرگان کشتی همیشه بر من واجب است زیرا در کشتی یاد گرفته‌ام که باید حرمت‌ بزرگتر را حفظ کنم.

به گزارش مشرق، حسن رحیمی درباره تصمیم اعضای شورای فنی مبنی بر حضور او در انتخابی درون اردویی کشتی آزاد گفت: همیشه در سال‌های اخیر در مسابقات انتخابی شرکت کرده‌ام و به قانون احترام گذاشته‌ام و با همین فرآیند عازم مسابقات جهانی و المپیک شده‌ام.

وی ادامه داد: امسال به دلیل مصدومیت جدی که از ناحیه زانو برایم پیش آمد و کادر فنی نیز کاملا در جریان آن بودند با مجوز کمیسیون پزشکی در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی شرکت نکردم.

دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد: به نظر اعضای محترم شورای فنی مبنی بر برگزاری مسابقات انتخابی احترام می‌گذارم و تلاش می‌کنم و امیدوارم با رفع مصدومیتم بتوانم در رقابت‌های جهانی نیز برای کشتی ایران مدال کسب کنم.

دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان خاطر نشان کرد: متاسفانه عده‌ای از قول من می‌نویسند که بزرگان کشتی مانند استاد منصور برزگر و ابراهیم جوادی از نظر فنی مورد تایید من نیستند این در حالی است که این عزیزان با کلکسیونی از مدال‌های جهان و المپیک بهتر از من کشتی را می‌شناسند و در کشتی یاد گرفته‌ام باید همیشه حرمت بزرگتر را حفظ کنم.

وی در پایان گفت: حضور و علاقمندی مردم بزرگترین سرمایه ما کشتی‌گیران است و حضور آنها در سالن برگزاری مسابقات انتخابی نشان‌دهنده این امر بود و متاسفم به دلیل مصدومیت فرصت حضور در این میدان بزرگ را از دست دادم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس