کد خبر 1681421
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
سردار حسینی

رییس پلیس راهور فراجا گفت: از بدو تشکیل پلیس راه، این رده منظم ترین رده انتظامی بود که با این کار سخت می طلبید این اتفاق رخ دهد اما امروزه شاهد این مسئله نیستیم و انگار تنظیماتش برهم‌خورده است.

به گزارش مشرق، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راه اظهار کرد: در شبانه روز حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تردد در جاده‌های کشور انجام میشود و نزدیک به ۷۰ درصد جانباختگان تصادفات مربوط به تصادفات جاده‌ای می‌شود.

رییس پلیس راهور فراجا ادامه داد: از بدو تشکیل پلیس راه، این رده منظم ترین رده انتظامی بود که با این کار سخت می طلبید این اتفاق رخ دهد. همچنین این رده بهترین امکانات و تجهیزات را داشت اما امروزه شاهد این مسئله نیستیم و انگار تنظیمات برهم‌خورده است.

حسینی گفت: به دلیل بی توجهی های صورت گرفته مجموعه پلیس راه از تنظیمات اولیه خود فاصله زیادی گرفته است. ما دو کار جدی باید انجام دهیم اولا باید در حد امکان این مجموعه را به حالت اولی بازگردانیم. دوما باید شرایط امروز حمل و نقل جاده ای ما که میزان ترددها بسیار زیاد است را درنظر بگیریم و بر اساس آن برنامه جدیدی طراحی کنیم که این حجم ترددها و سایر موضوعات را مورد نظارت قرار دهیم.

رییس پلیس راهور فراجا ادامه داد: همچنین قرار است کتاب شفاهی پلیس راه که شامل خاطرات نیروهای قدیمی پلیس راه است، تدوین شود تا بدانیم در گذشته چه بودیم و در آینده می خواهیم به کجا برسیم. ما وارث سرمایه های گرانقدر پلیس راه هستیم که باید آن را به آیندگان نشان دهیم.

حسینی درباره اهمیت تغییر رویکرد گفت:ما در پلیس راه با همکاری سایر نهادها نیاز داریم رویکردهایمان تغییر جدی کند؛ یعنی اقدامات باید به گونه ای باشد که تمام برنامه ها باید پیوست کاهش تصادف داشته باشد. یعنی هیچ ماموریتی در پلیس راهور تعریف نمی شود مگراینکه اثر آن در کاهش تصادفات مشخص باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    3 0
    از ابزار نوین استفاده کنید
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    3 0
    علت فوتی های بالا در جاده ها وجود رانندگانی است که با حرکات مارپیچ و لایی کشیدن برای بقیه رانندگان تصادف ایجاد می کنند و متاسفانه گشت پلیسی که این رانندگان پرخطر را جریمه کند نیست .
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    4 0
    تقصیر شما و مجموعه شما نیست سردار گروهی ۱۴ و ۱۵ سال اومدند و با انرژی منفی حس خدمت و حس زندگی از کشور گرفتند کارشون فقط خراب کردن و بهم زدن ابهت و نظم سیستمها است
  • حمید رضا IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    1 0
    ***. ان شالله خدا به مدد این نیت پاک و صادقانه و دلسوزی و مسولیت پذیری نه تنها در اهداف سازمانی و بلکه در اهداف عالی و چشم انداز ها کمک و یاورتان باشد ... دست حق نگهدارتان . واقعا در تامل اینچنین نگاه تخصصی و احصا شده سازمانی همان بس که وقتی خانواده ای در اتومبیل خود در مسیر و یا مسافرت بین شهری با تمهیدات اینچنین پیش بینی شده از سوی فرماندهی محترم انتظامی و راهور فرهیخته و متخصص و تزریق این آرامش در جاده ها بخشی از ذهنیت سازی مثبت را برای بچه ها و حتی همسران سرنشین خودرو بوجود می آورد . خدا قوت .
  • علی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    0 0
    دلیل اصلی ،مامور کم هست که ریشه در فقر حکومت می باشد ،که میخواهد با کمترین هزینه و حقوق کشور را اداره کند
  • ایرانی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    0 1
    حتما اونجا هم استخدام های سهمیه ای وارد شدن
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    1 0
    وقتی هدف تون شده درآمد زایی برای دولت از طریق پرکردن برگه جریمه ها همین میشه.کار تون شده کمین کردن برای جریمه کردن کمربند و سرعت.
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    0 0
    سردار راست میگی.
  • احمد IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    2 0
    چرا جلوی این شوتی را نمی گیرید
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    1 0
    چه چیزی در این مملکت تنظیم هست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس