تئاتر

وزیر ارشاد گفت: یک نظام نظارتی جدی بر صحنه تئاتر مسیرهای اخذ مجوز برای اجرای یک نمایش را تحت نظر دارد.

به گزارش مشرق، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون رسیدگی به محتوای نمایش‌هایی که در سالن‌های تئاتر اجرا می‌شود، گفت: ما هرشب 100 تا 110 اجرای نمایش در سالن‌های تئاتر داریم و نظام نظارتی جدی بر صحنه تئاتر وجود دارد. همه مسیرهای اخذ مجوز در چارچوب قواعد و قوانینی از پیش تعیین شده است.

وی درباره تخلفات احتمالی صورت گرفته در حیطه اجرای نمایش‌ها افزود: ما منکر این امر نیستیم که ممکن است تخلفی صورت بگیرد. به هر حال اجراها زنده است و گاهی بداهه‌گویی‌هایی روی صحنه صورت می‌گیرد و ممکن است کلمات و یا جمله‌هایی خارج از متن گفته شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: متنی که برای اجرای نمایش‌ها ارائه می‌شود، از کانال‌های نظارتی عبور کرده است. اما هنگامی که شبی 100 تا اجرا داریم، منکر تخلف نیستیم و ممکن است رخ دهد. حوزه تئاتر یکی از پرمخاطب‌ترین هنرهایی است که جامعه‌ای پاک و فرهیخته دارد و سازندگان آن با دردهای مردم آشنا هستند و به نوعی تئاتر بازنمایی مطالبات درد جامعه است.

صالحی امیری خاطرنشان کرد: اگر شما تماشاگران و اهالی رسانه با تخلفی مواجه شدید به ما منعکس کنید. ما قطعا پیگیری می‌کنیم، در یکی دو هفته گذشته موردی گزارش کردند که دستور بررسی هر چه‌ سریع‌تر آن داده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس