محمد کاظمی

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در کابینه دولت دوازدهم نباید عناصری پیر، ناکارآمد،‌ از نفس افتاده و دنیادوست حضور داشته باشند.

به گزارش مشرق، محمد کاظمی نماینده جامعه اسلامی دانشجویان در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران، با بیان اینکه اکنون انقلاب اسلامی وارد دوره جدیدی از پیشرفت شده است، گفت: ما اکنون از گذشته مقتدرتر هستیم و می‌توانیم برنامه‌ریزی‌های بهتری داشته باشیم، ملت مؤمن و انقلابی ما به رهبری امام خمینی (ره) در راستای حاکم کردن دین اسلام در سراسر دنیا کار کرده‌اند و دنیای اسلام وظیفه دارد مانند پیامبر (ص) روح اسلام را در دنیا بدمد و راه تازه‌ای ایجاد کند.

وی افزود: حداقل کار ما ایجاد حکومت اسلامی بوده و در مرحله دوم باید هندسه کلی نظام اسلامی سرکار باشد که در این مورد نیز تا حدی موفق بودیم و باید بدانیم حفظ این نظام آنقدر مهم است که به نظر من نماز در پرتو این حکومت پذیرفته است و لاغیر؛ اما چرا با اعتقاد عمیق به حفظ نظام، سرعت ما در این مرحله کم بوده است؟

کاظمی گفت: مرحله بعدی ایجاد دولت اسلامی است که منظور از دولت تمام قوا هستند، همه مسئولان باید فکر و ذهن اسلامی داشته باشند، دولتمردان ما باید از بن دندان معتقد به اسلام ناب محمدی (ص) باشند، اما اسلام ناب در تقابل رو در رو با اسلام آمریکایی است و اسلام آمریکایی دو شاخه دارد، یکی اسلام متحجر و دیگری اسلام سکولار است.

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: باید افرادی سر کار باشند که از اسلام آمریکایی دوری گزینند و جهاد کبیر باید سرلوحه دولتمردان باشد، وصیت‌نامه امام خمینی(ره) باید نصب‌العین مسئولان شود و اکنون که مردم ایران اعتماد دوباره خود به نظام را نشان دادند و در صحنه انتخابات با شور و شعور و اراده حضور یافتند، باید بدانند رأی مردم بصیر و آگاه تا زمانی پشت دولت است که دولتمردان به هیچ وجه مرعوب آمریکا نباشند.

وی با بیان اینکه اعتماد به دشمن و وعده‌های دشمنان، دنبال سراب دویدن است، گفت: اگر اعتماد پیدا کردیم که رزق و گردش نظام به دست خداست و به دست آمریکا نیست،‌ آنگاه موفق می‌شویم، دولت باید در برائت از دشمنان صریح باشد.

کاظمی با اشاره به خصوصیات اعضای کابینه دولت جدید، گفت: در کابینه دولت دوازدهم نباید عناصری پیر، ناکارآمد،‌ از نفس افتاده و دنیادوست حضور داشته باشند، از افرادی که وابسته به جناح و گروهی هستند یا از عناصر فتنه 88 و عناصر جاده صاف‌کن اسنادی مانند سند 2030 نباید استفاده شود.

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: باید مراقب نفوذ افراد یا جریانات دشمن باشیم و مجلس باید در رد یا تأیید کابینه جدید دقت کرده و به افرادی مردمدار، مؤمن، انقلابی، تشنه خدمت و غیر وابسته به آمریکا رأی دهد.

وی اضافه کرد: باید روابطمان بر اساس اسناد بالادستی نظام باشد، امروز بسیاری از مشکلات ناشی از عدم توجه به اسناد بالادستی است در حالی که باید همواره با توجه به مصالح نظام و ملت پیش رویم.

کاظمی عنوان کرد:‌ ما نخواهیم گذاشت قراردادهایی مانند FATF و IPC به دست عده‌ای ساده‌لوح کشور را از پیشرفت و رسیدن به تمدن نوین اسلامی باز دارد و دولت نیز باید از اختلاف‌افکنی و ایجاد دوقطبی‌ها بپرهیزد نه اینکه منتقدان را به عدم وحدت‌گرایی متهم کند، آیا انتظار دارید بگوییم تمام کارها خوب بوده و هیچ انتقادی از مشکلات و ایرادات نداشته باشیم؟ آیا انتظار دارید بگوییم برجام آورد و چیزی نبرد؟ آیا انتظار دارید بی‌توجهی دولت نیروها مسلح را نادیده بگیریم؟ آیا انتظار دارید گناهان و اشتباهات خویشاوندان مسئولان را نادیده بگیریم؟ آیا انتظار دارید چیزی نگوییم تا با قراردادهایی منفعت ملت را دود کنید؟ سفارش می‌کنیم دولت کمی بیشتر تفکر و تعقل کند و از روی هوا و هوس حزبی و گروهی افراد منتقد را به تندرو بودن متهم نکند.

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان عنوان کرد: نباید از ظرفیت دانشجویان غافل شوند ما می‌توانیم مشکلات را حل کنیم به شرطی که ریاست جوان‌گرایی در دستور کار قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: روحانی را به یاد خدا، اخلاص در عمل، قدردانی از ملت، اولویت دادن به اقشار مستعضف، متذکر می‌شویم و توصیه می‌کنیم تمام مسئولان حتماً یکبار هم که شده نامه امیرالمؤمنین به مالک اشتر را بخوانند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
    1 2
    در این مجلس اکثراً وکیل الدوله هستند برادر از این مجلس آبی گرم نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس