کد خبر 744951
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
مهدی تارتار

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: بازی با سایپا در سطح خوبی برگزار شد و هر دو تیم بازی جاندار و سنگینی را مقابل هم انجام دادند.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در پایان دیدار دوستانه تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خیلی خوب و جانداری بود که جا دارد در اینجا از میزبانی تیم سایپا تشکر کنم و برد را هم به این تیم تبریک می‌گویم.

وی افزود: چنین بازی‌های دوستانه‌ای کمک زیادی به تیم‌ها می‌کند تا ترکیب نهایی خود را بشناسند. هر چند که نتیجه بازی تداکاتی ملاک نیست و دیدید ما از دقیقه 60 تمامی نفرات اصلی خود را از زمین بیرون کشیدیم. اعتقاد دارم تیمم در این بازی محک جدی خورد.

تارتار درباره اعتراض خودش و شاگردانش به داور بازی نیز یادآور شد: داور بیشتر به سود تیم میزبان سوت می‌زد که این امر طبیعی بود. او چون دو پنالتی برای ما گرفته بود دیگر روی این را نداشت که باز هم خطاهای آنها را در درون محوطه جریمه‌شان اعلام پنالتی کند.

سرمربی پارس‌جنوبی‌جم درباره عملکرد تیمش در فصل نقل‌وانتقالات نیز تصریح کرد: خداراشکر ما 95 درصد بازیکنانی را که می‌خواستیم به خدمت گرفتیم و مدیریت باشگاه که جا دارد از آنها تشکر کنم تقریبا نفرات مدنظرمان را جذب کردند. در حال حاضر به دنبال جذب یک مهاجمی هستیم که از بازیکنان فعلی‌مان در این پست بهتر باشند چرا که واقعا نفرات خوبی در پست خط حمله در اختیار داریم.

تارتار در پایان گفت: روز چهارشنبه این هفته راهی ارمنستان خواهیم شد و در آنجا 3 بازی دوستانه که یکی از آنها با استقلال تهران خواهد بود، انجام خواهیم داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس