کد خبر 744857
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
منافقین

کاربران توئیتر با هشتگ‌های مختلف با همایش منافقین و با اقدامات و مشی این سازمان تروریستی به مخالفت پرداختند.

به گزارش مشرق،‌ روز شنبه 10تیرماه همایشی در شهر پاریس توسط سازمان مجاهدین خلق با حضور مریم رجوی سرکرده این گروه تشکیل شد. کاربران توئیتر با هشتگ‌های مختلف با این همایش و با اقدامات و مشی این سازمان تروریستی به مخالفت پرداختند.

سه هشتگ #no2mek و #iranhatesmek و #no2rajavi پراستفاده‌ترین هشتگ‌ها برای نشان دادن اعتراضات کاربران به این واقعه بوده است.


اطلاعات آماری جالبی از اقدام شنبه‌شب کاربران ایرانی به دست آمده است.


تعداد کل توئیت‌ها: 95 هزار توئیت
هشتگ iranhatesmek :  شصت هزار و 700 توئیت
هشتگ no2mek : سی و هفت هزار و 700 توئیت
هشتگ no2rajavi:  سه هزار و 600توئیت
تعداد کاربر: 7500 کاربر
مجموع لایک ها : 239 هزار
تعداد بازنشر: 64 هزار


هشتگ no2rajavi از ساعت 7 صبح شنبه آغاز شده و در طول بازه 27 ساعته ادامه داشته اما موج قابل توجهی را ایجاد نکرده است. این هشتگ از هشتگهای قدیمی ضد منافقین در میان کاربران فارسی زبان توئیتر بوده است که با توجه به این موضوع برای چندمین بار استفاده شده است.

با توجه به اینکه  هشتگ no2rajavi از قبل بین کاربران توئیتر برای مخالفت با منافقین هشتگی مرسوم بوده است، کاربران توئیتر برای ایجاد یک توفان توئیتری از ساعت پنج بعدازظهر شنبه هشتگی جدید (iranhatesmek) را برای اعتراض به این همایش انتخاب کردند و توانستند این هشتگ را در بازه زمانی 9 تا 11 شب‌ترند کنند.در زمان فروکش کردن موج iranhatesmek ، هشتگ no2mek آغاز شده و در ساعت 12 شب به اوج خود رسیده است. پس از آن این موج نیز فروکش کرده و هر سه هشتگ بدون داشتن موجی، به طور پیوسته تا فردای آن روز ادامه پیدا کرده‌اند.

این موج در مقایسه با حرکت سال گذشته کاربران ایرانی توئیتر که آن هم به مناسبت برگزاری این اجلاس سالانه در پاریس انجام شده بود، غیر قابل مقایسه و بسیار بزرگتر بود که در گزارش بعدی ابعاد مختلف این دو حرکت با هم مقایسه خواهند شد.

منبع:صبح نو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس