کد خبر 744148
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
علی مرادی

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: عملکرد سرمربی موقت تیم ملی بزرگسالان ایران در مسابقات داخل سالن آسیا (ترکمنستان) ارزیابی خواهد شد.

به گزارش مشرق، علی مرادی روز شنبه و پس از برگزاری نشست شورای فنی فدراسیون وزنه برداری، عنوان کرد: انوشیروانی می بایست در نشست امروز شرکت می کرد تا شاید درخصوص استعفایش تجدید نظر شود که امر محقق نشد.

وی با اشاره به اینکه تمام اعضای شورای فنی خواستار ادامه فعالیت انوشیروانی بودند، گفت: حضور نیافتن وی در نشست شورای فنی موجب پذیرش استعفایش شد، چراکه نمی توانستیم زمان را از دست بدهیم.

مرادی با تاکید براینکه در نشست امروز بحث سرمربیگری موقت محسن بیرانوند و محمدحسین برخواه مطرح گردید، ادامه داد: بیرانوند با رای تمامی اعضا به عنوان سرمربی موقت تیم ملی برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا در ترکمنستان انتخاب شد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص حاضر نشدن کیانوش رستمی در تمرینات گروهی تیم ملی، گفت: سرمربی جدید در این خصوص اعلام کرد که هر مساعدتی لازم باشد برای موفقیت قهرمان المپیکی ایران انجام می دهد.

وی افزود:‌در سطح جهان نیز وزنه بردارانی هستند که با مربی اختصاصی تمرین می کنند که البته این مساله باید در راستای قوانین فدراسیون باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس