سنای آمریکا نمایه

برخی قانونگذاران آمریکایی در ادعاهایی ضمن رد اینکه تحریم‌های مصوب اخیر سنا نقض برجام است، اعلام کردند که تحریم‌های آمریکا علیه ایران ادامه خواهد یافت.

به گزارش مشرق، برخی قانونگذاران کنگره آمریکا ضمن تکرار ضدیتشان با برنامه موشکی ایران و همچنین مخالفت با دشمنی ایران علیه رژیم صهیونیستی، بر ادامه تحریم‌های آمریکا علیه ایران تاکید کردند. 

به گزارش ویکلی استاندارد، «بن کاردین»، عضو ارشد دموکرات سنا با «قابل پیشبینی خواندن» واکنش‌های مقامات ایران درباره تصویب تحریمهای اخیر مدعی شد: «پاسخ ایران شبیه به همان پاسخی است که آنها درباره تمدید قانون تحریم‌های ایران داشتند.

«کریس مورفی» عضو دموکرات سنای آمریکا از ایالت کنتیکت: «ایرانی‌ها هرگز تحریم‌ها را دوست نداشتند اما اگر آنها تحریم‌ها را دوست ندارند در آن صورت باید آزمایش موشکهای بالستیک را که نقض قطعنامه‌های شورای امنیت است را متوقف کنند».

«جیم ریش« سناتور ایالت آیداهو هم با «جنجال پر سر و صدا» خواندن مواضع ایران درباره تحریمهای اخیر مصوب سنا گفت: «ما قصد داریم تا زمانی که آنها به نقض قطعنامه‌های سازمان ملل ادامه می‌دهند، به تحریم‌هایمان ادامه دهیم».

«تد کروز» سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس که همواره ادعاهای تند ضد ایرانی داشته، باز هم مواضع خودش در قبال ایران را تکرار کرده است.

او با تاکید بر اینکه ایران، «به تنهایی بزرگترین تهدید امنیتی ملی است که آمریکا با آن مواجه می‌باشد»، خشم خود را از شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در ایران ابراز کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    1 0
    ما هم به مرگ بر آمریکا گفتن ادامه میدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس