کد خبر 740293
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
مسکن مهر

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از برنامه ریزی برای افتتاح ماهانه پروژه های مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: مسائل جانبی فاز ۸ حل شد.

به گزارش مشرق، سعید غفوری در حاشیه مراسم افتتاح 2114 واحد مسکن مهر پردیس اظهار کرد: اسفندماه سال گذشته 1000 واحد مسکن مهر درم حله های سهند و سبلان فاز 8 افتتاح شد.

وی با یادآوری اینکه اردیبهشت ماه امسال در محله دنا افتتاح مسکن مهر داشتیم تصریح کرد: بابت تأخیرات یک سال اخیر و پیش از آن از متقاضیان مسکن مهر عذرخواهی می کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: تلاش می‌کنیم با کمک پیمانکاران مسکن مهر تأخیرات را تا حدودی جبران کنیم.

غفوری بیان کرد: پیمان کاران مسکن مهر پردیس از 6 فروردین کارگاه‌های خود را فعال کرده‌اند این مسئله باعث شد امروز بتوانیم در 8 نقطه فاز 8 پردیس بیش از دو هزار واحد مسکن مهر را با تمام امکانات زیربنایی، روبنایی، محوطه سازی و آماده سازی افتتاح کنیم.

وی همچنین گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده افتتاح مسکن مهر پردیس ماهانه می‌شود به طوری که در ماه های تیرمرداد و شهریور امسال نیز تعدادی از پروژه های واحدهای دارای امنکانات زیربنایی و روبنایی را افتتاح می کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اوراق خزانه اسلامی را پتانسیل خوبی برای حل مشکل منابع ملی پروژه ها اعلام کرد و گفت: مسائل جانبی فاز 8 (دره بهشت) حل شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس