کد خبر 740137
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
رسول خطیبی

سرمربی سابق تیم تراکتور سازی تبریز گفت: منابع برخی از افراد با حضور من به خطر می افتد و این آقایان به فوتبال آذربایجان ظلم می کنند.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی در خصوص شایعاتی مبنی بر امضا قرارداد با تیم ماشین سازی به منظور فصل آینده، اظهار داشت: این مسائل صحت نداشته و من قراردادی را با این تیم امضا نکرده ام و همه این موضوعات شایعه است.

ماشین سازی باشگاهی است که حق زیادی به گردن فوتبال تبریز، اهالی فوتبال و بنده دارد، همه ما آرزوی موفقیت  کامل برای این تیم داریم و امیدواریم شرایط خوبی این فصل در لیگ یک داشته باشد .

وی ادامه داد: نمی دانم هدف برخی از افراد در فوتبال تبریز چه می باشد زیرا زمانی که خطیبی باشد، منافع آنها از بین می رود و گناه من در ۳ یا چهار سال که مربیگری می کنم، این است که دو تیم را به لیگ برتر آورده ام و تراکتور سازی را نیز با کمترین هزینه درچند سال گذشته، قهرمان نیم فصل کرده و در پایان نیز به نایب قهرمانی رسیده است. ۱۶ بازیکن از فوتبال آذربایجان به تیم آوردم که در حال حاضر در لیگ برتر بازی می کنند که باعث افتخار است. 

خطیبی، بیان کرد: عده ای به دنبال تخریب من هستند و می دانند، اگر من باشم منافع آنها به خطر می افتد و این آقایان به فوتبال آذربایجان ظلم می کنند. 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس