کد خبر 739447
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
محمدعبداللهی

این عملیات، به سخره گرفتن مصوبه 3 روز پیش سنای آمریکا در محدود کردن توان موشکی جمهوری اسلامی یود.

به گزارش مشرق، محمد عبداللهی در کانال تلگرامی خود نوشت:

سیلی موشکی سپاه در پاسخ به اقدام تروریستی #داعش در تهران، را نباید تنها در سطح داعش تنزل داد. این سیلی، پیش از آنکه مجازات داعش باشد، موشکبارانی به سمت آمریکا، اسرائیل و عربستان بود.

حمله موشکی سپاه، از لحاظ راهبردی حاوی چند پیام راهبردی است:

1️ سپاه پاسخ "ترقه بازی" را با "موشک باران" داد. این بدان معناست که هر کنشی از سوی دشمنان، با واکنشی نه همسطح که در ترازی بسیار فراتر همراه خواهد بود. پیام دیگری که این حمله داشت این بود که جمهوری اسلامی ایران تا جای مشخصی خویشتنداری و صبر پیشه میکند و زیاد هم به زمین بازی جنگ های نیابتی وابسته نیست و هرجا لازم باشد، بدون واسطه وارد عمل می شود.

2️ این عملیات، به سخره گرفتن مصوبه 3 روز پیش سنای آمریکا در محدود کردن توان موشکی جمهوری اسلامی یود.

3️ سپاه میتوانست عملیات انتقام را، از داخل خاک سوریه صورت دهد، اما پیام انجام عملیات غیرمنتظره از داخل خاک ایران این است که ما لانه های تروریست ها را از ورای مرزهای متحدان مان عراق و سوریه، هدف میگیریم. این حاکی از نفوذ و قدرت منطقه ای ایران برای پاسخ به هر تهدید منطقه ای از جمله عربستان و اسرائیل است. امروز رژیم صهیونیستی بیش از همه این پیام را دریافت کرد که وقتی رهبر معظم انقلاب هشدار میدهد، اگر غلطی از آنها سر بزند حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می کنیم ابدا لاف در غربت نیست و شوخی در کار نیست.

4️انتخاب هوشمندانه دیرالزور بعنوان پایگاه اصلی #داعش در منطقه، نه تنها از جنبه تراکم نیروهای داعشی و تلفات انسانی آن مهم است که باعث قطع رگهای ارتباطی مناطق آلوده به داعش در سوریه و عراق شد. این ضربه سخت، کار داعش در سوریه و عراق را هر چه زودتر یکسره کرده و به تعبیر رهبر انقلاب «کلک آنها را خواهند کند.»

5️ این حمله البته جوابی به یاوه گویی های #لیبرالهای_داخلی هم بود. اینک همه دیدند #امنیت و #غرورملی ما مدیون نیروی دفاعی ماست، نه دیپلماسی زنگ زده التماسی. سپاه ترجیح داد انتقام عملیات تروریستی تهران، با «موشک» داده شود، نه با عملیات اطلاعاتی یا ترور عوامل اصلی داعش یا ... این پیامی برای  #دوستان لرزان داخلی است که به فرموده رهبرمان درست ساعتی پیش از عملیات "این ما هستیم که سیلی میزنیم، نه دشمن." و از سیلی زدن به دشمن هراسی نداریم.

6️ این عملیات از نگاهی دیگر یک رزمایش همه جانبه بود که از توان دفاعی ایران در بالاترین سطح جنگ های نوین حکایت داشت و علاوه بر به رخ کشیدن توان موشکی، توان بالای سیستم های مدرن الکترونیک، آنلاین و پهبادی ایران را نیز  در شناسایی و اطلاعات و عملیات و  اطمینان از صحت عملیات به اثبات رسانید.

7️ و اما پیامی به مردم خوب کرد ایران. عملیات از کردستان و کرمانشاه انجام شد تا بار دیگر اعلام شود، کرد تروریست نیست، کرد سپر مدافع ایران در برابر ترویسم از هر رنگ و فرقه ای است.

8️ مردم ایران در این شب امن، به عینه دیدند که امنیت آنها مدیون ازخودگذشتگی فرزندان غیورشان در سپاه پاسداران است. در حالیکه مردم ایران، شب بسیار آرام و امنی را تجربه میکردند، سپاه انتقام خون پاک مردم بیگناه ایران را به بهترین شکل گرفت. محمد عبدالهی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    7 4
    جاوید ایران و سپاه مقتدرش
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    برسد به دست کدخداپرستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس