استقلال تهران

تیم استقلال در روزهای نقل و انتقالات لیگ برتر همچنان قدرت خود را روی تمدید قرارداد بازیکنان فصل قبل و حفظ شاکله اصلی تیمی متمرکز کرده که با آن نایب قهرمان شد.

سرویس ورزش مشرق – علیرضا منصوریان به توصیه دوست و دشمن خود عمل کرده و در روزهای گرم نقل و انتقالات ترجیح داده تا به جای گشتن در بازار مکاره نقل و انتقالات زیر کولر گازی ساختمان باشگاه نشسته و باب مذاکره با بازیکنان خودش را باز کند. همان هایی که فصل گذشته همراه شان شیشلیک و جوجه روی منقل کباب می کرد و می خورد.

بر اساس این گزارش، نگاهی به عملکرد تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات نشان می دهد این تیم می خواهد با رویکردی متفاوت با فصل قبل در فاز هجومی لیگ را آغاز کند. گرچه این سبک بازی از همنشینان همفکر با کارلوس کی روش بعید به نظر می رسد.

*5 ورودی رو به جلو!

استقلال در حالی که هنوز تکلیف دو مدافع میانی برزیلی اش را روشن نکرده از جمع 5 بازیکنی که تا اینجا به خدمت گرفته 4 نفرشان در پست فوروارد هستند. مهدی قائدی جوان 18 ساله بوشهری هافبک مهاجم سهمیه لیگ یکی این تیم که از ایرانجوان بوشهر به استقلال آمد. حسن بیت سعید مهاجم گلزن استقلال خوزستان و سجاد شهباززاده مهاجم دو فصل پیش استقلال، آنها نیز هر دو فوروارد هستند. داریوش شجاعیان هم که بال چپ است و میل زیادی به حمله در سبک فوتبالش دیده می شود. روزبه چشمی هم قراردادش با استقلال را آپدیت کرد. او هافبک دفاعی است که دوساله بست.

*منتظری نمی آید!

در این بین استقلال قصد داشت با دو بازیکن دیگر در پست های هافبک و دفاع هم قرارداد ببندد. داریوش شجاعیان که از گسترش فولاد مدنظر آبی ها بود در نهایت با رقمی 3 میلیاردی (پول رضایتنامه و خود بازیکن) استقلالی شد. نفر دوم پژمان منتظری بود که تا آستانه استقلالی شدن پیش رفت اما ظاهرا در تصمیم گیری مردد شده و قصد دارد بار دیگر در قطر به فوتبالش ادامه دهد.

*خروجی های جوان

مجتبی حقدوست اولین و قطعی ترین خروجی بود. این بازیکن قرضی از نفت تهران آمد و بلافاصله بعد از اتمام مسابقات به باشگاهش برگشت. علیرضا سیار هم از بازیکنان امید استقلال بود که قبل بازی با العین خداحافظی کرد. میعاد یزدانی که از سپیدرود رشت به استقلال آمده بود هم به تیم خودش برگشت.

*بازیکنان آزادی که دعوت نشدند

بهنام برزای و یعقوب کریمی دو تن از بازیکنان استقلال هستند که در پایان این فصل قراردادشان با استقلال به پایان رسیده ولی هنوز از سوی باشگاه پیامی برای دعوت دوباره به همکاری دریافت نکرده اند! آنها در طول فصل هم خیلی کم به میدان رفتند.

*وریا منتظر رضاییان نماند

وریا غفوری که در هفته های آخر مسابقات لیگ جر و بحث مختصری هم با سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال داشت جزو آنهایی بود که دیرتر اقدام به تمدید قراردادش کرد. دباره این تأخیر گفته می شد او منتظر روشن شدن تکلیف رامین رضاییان است و در نهایت هم با حضورش در باشگاه و امضای قرارداد جدید ثابت کرد که منتظر رامین و حضور احتمالی اش نمی ماند. با این اقدام از طرفی مشخص شد که رضاییان هم باید قید استقلال را بزند. شاید هم در پشت پرده به استقلالی ها تأکید کرده که به هیچ عنوان به این تیم نخواهد پیوست.

*رابسون تا پنجشنبه

به گزارش مشرق، جانواریوی سیه چرده استقلال که با پادوانی زوج دفاعی خوبی در استقلال تشکیل داده بود تا حدود سه ماه دیگر به پایان قراردادش با باهیا برزیل می رسد و بازیکن آزاد محسوب می شود. او دوست دارد به جای پرداخت پول رضایتنامه به باشگاهش بابت این مدت به عنوان بازیکن آزاد به استقلال بپیوندد. از این رو هنوز در ارتباط با نحوه بستن قراردادش با استقلال مردد است ولی دوست دارد بماند. او گفته اگر پیشنهاد خیلی خوبی از حوزه خلیج فارس داشته باشد با استقلال تمدید نخواهد کرد.

*کاوه به استقلال برمی گردد یا به آمریکا می رود؟

- کاوه رضایی به تهران برگشت. دو روایت در این باره وجود دارد. یکی اینکه می آید تا وسایل مورد نیازش را ببرد و تمریناتش را شروع کند. یک روایت هم می گوید به دلیل پایین بودن رقم قراردادش از تصمیمی که گرفته پشیمان است. ظاهرا او با 500 هزار یورو به مدت دو سال به شارلروا منتقل شده و مسئولان باشگاه "اسی بلوز" آمریکا (تیمی که محمد محمدی دروازه بان اسبق استقلال هم آنجا مربیگری می کند) به او پیام داده اند بیش از این رقم را به کاوه می دادند. آیا کاوه قید اروپا را می زند و به تهران برمی گردد یا راهی ینگه دنیا می شود! یا اصلا لیگ بلژیک را به همه ترجیح خواهد داد! شاید باز هم باید منتظر به روز شدن صفحه اینستاگرام رضایی یا همسرش باشیم!

*بازار داغ تمدید در نیمه شب

از آنجا که اکثر کارشناسان استقلالی تأکید داشتند استقلال باید شاکله تیم فصل قبلش را حفظ کند این روزها و البته شب ها (با توجه به انتشار خبر تمدید قرارداد مجید حسینی، امید ابراهیمی و تعدادی دیگر در نیمه شب) مسئولان باشگاه خواب و خوراک را بر خود و جیب شان حرام کرده اند و هر لحظه باید منتظر تمدید یکی از بازیکنان بدون قرارداد این تیم بود. انصاری، حسینی و نورافکن این کار را زودتر کردند و تا حدودی خیال هواداران استقلال راحت شد. جالب اینکه همه بازیکنان، منصوریان را دلیل اصلی تمدید قرارداد خود عنوان می کنند و مشخص است فضای معرفتی این روزها در استقلال بیداد می کند.

*ابراهیمی ماند اما با آسیب دیدگی!

امید ابراهیمی که گفته می شد قراردادش را تمدید خواهد کرد در نهایت با امضای قراردادش خیال همه را راحت ساخت اما خبری که درباره مشکل آسیب دیدگی اش منتشر شد ته دل همه را خالی کرد. اینکه شاید نیاز باشد تحت عمل جراحی قرار بگیرد. یا اینکه پزشکان تیم ملی به او گفته اند که می تواند با 10 هفته فیزیوتراپی بدون جراحی مشکلش را برطرف کند. قطعا با این شرایط تمدید قرارداد این بازیکن آن هم یکساله تا حدودی سئوالات مختلفی را در ذهن طرفداران استقلال بوجود آورده است.

*ماندنی ها ماندند

فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، میلاد زکی پور، محسن کریمی و بازیکنانی از این دست که با استقلال قرارداد داشتند هم بدون حرف اضافه با علم به خوش حسابی تنها تیم لیگ برتری (!!!) سکوت کرده و بدون اینکه بازارگرمی کنند و از پیشنهادات شان حرف بزنند در استقلال ماندنی شدند تا استقلال فعلا به جای آن که دستش را روی دوش دیگر تیم ها بگذارد تا مهیای لیگ بعدی شود دست بر زانوی خود گذاشته تا با کمترین تغییرات نسبت به همه تیم های لیگ برتری آماده ورود به فصل بدنسازی و مسابقات شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    5 4
    حق دوست نزاریدبراقای منصوریان
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    13 12
    رمز موفقیت؟! بذار موفقیت پارسالش(بختیار رحمانی، کنعانی زادگان، میثم مجیدی،آرش افشین، امین حاج محمدی) در نقل و انتقالات تموم شه بعد
    • ناصر IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
      9 10
      همینطور کاوه رضایی که به اعتراف چند روز پیش پنداری با 1.5گرفتنش البته همان موقع که رفت باشگاه پرسپولیس و دست یا علی داد و چند ساعت بعدش از استقلال سر درآورد مشخص بود رقم رو بردن بالای سقف قرار داد
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
      7 8
      جالبه یکی مثل سروش نیم فصل با 500 تومن میاد پرسپولیس یکی مثل بختیار هم برای یه نیم فصل 500 تومن می گیره!..
    • SE ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
      1 0
      نریمان جهان،آنتونی گولج، بر و بچ اوکراین،رامین با تعصب
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    9 8
    با علم به خوش حسابی تنها تیم لیگ برتری (!!!) سکوت کرده..اتفاقا تنها باشگاهی که اعلام کرده 100 درصد رو پرداخت کرده استقلال بوده شما هم تعجب نکن استقلالی جان!..بحرحال دو ساله استقلال پر خرج ترین تیم لیگه به گفته خود سازمان لیگ
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
      4 7
      منظورتون کیسه هست دیگه
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
      4 4
      مدرسه املا چند میشدی؟به هر حال رو اینجوری مینویسن خخخخخخخخ لنگ
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    1 2
    :)
  • mor IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    6 5
    ببببلللللهههه پیروزی قرارداد نجومی نبسته ! دلفین ها هم لب تاپ تعمیر می کنند ! فیلها هم پرواز می کنند!
    • چوبله IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
      5 3
      لنگی قاطی کرده
  • SE ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
    1 2
    از این مقاله ها ننویسید دیگه لنگی بی قرار میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس