ترامپ

کارشناسان بر این باروند که بسیاری از تسلیحاتی که قرار است آمریکا در قالب قراردادهای چند صد میلیارد دلاری در اختیار عربستان قرار بدهد عاقبت از دستان تروریست های داعش سر در می آورد.

به گزارش مشرق به نقل از پرس تی وی، کن او کیف یکی از تفنگداران پیشین نیروی دریایی آمریکا که هم اکنون از منتقدان جدی سیاست های امپریالیستی این کشور به شمار می آید داعش را دست پروده ی دستگاه های جاسوسی رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود دانست و تاکید کرد ادعای دولت آمریکا مبنی بر پشتیبانی ایران از تروریسم در منطقه ی خاورمیانه (غرب آسیا) ادعایی پوچ و مضحک است.

رکس تیلرسون ، وزیر امور خارجه آمریکا در نشست پرسش و پاسخ کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان این کشور مدعی شد: « سیاست ما در قبال ایران مقابله با برتری جویی این کشور و توانایی آن برای دستیابی به سلاح های هسته ای است. و نیز تلاش برای پشتیبانی از عناصری در داخل ایران که بتوانند به تغییر صلح آمیز دولت این کشور به ما کمک کنند.»

تیلرسون همچنین ایران را به تلاش برای بی ثبات سازی منطقه متهم کرد و گفت آمریکا در پاسخ به چنین تلاش هایی ، تحریم های بیشتری را ضد افراد و شرکت های ایرانی تحمیل خواهد کرد.

تفنگدار پیشین نیروی دریایی ارتش آمریکا ، اتهام های تیلرسون را ضد ایران خنده دار توصیف کرد.

کن او کیف گفت: سخنان تیلرسون بیشتر خنده دار بود تا خطرناک. خیلی تکان دهنده است که بسیاری از ملت های دنیا و بیشتر مردم آمریکا ، سیاست های امپریالیستی واشنگتن را به فراموشی سپرده اند. سیاست هایی که به کشته شدن میلیون ها انسان و آواره شدن ده ها میلیون نفر دیگر  منجر شده و میلیون ها کودک نیز در نتیجه ی این سیاست ها یتیم شده اند و بسیاری از آنان هر دو والدین خود را از دست داده اند. مطمئنا هم اکنون به نقطه ای رسیده ایم که بشریت در سراسر دنیا ، آمریکا و هم پیمانانش ، بویژه انگلیس و اسرائیل را خطرناکترین سازمان های ضدبشری می دانند. تازه ترین توافقنامه تسلیحاتی آمریکا با عربستان سعودی شاهدی بر این مدعاست.

وی افزود چگونه ممکن است کسی که مغزش کار می کند باور داشته باشد و بپذیرند که نمایندگان دولت آمریکا از مبارزه با تروریسم سخن بگویند و ادعا کنند ایران بزرگترین پشتیبان تروریسم در جهان است در شرایطی که واشنگتن به تازگی صدها میلیارد دلار تسلیحات در اختیار مهاجم ترین و خطاکارترین رژیم روی زمین ، رژیم آل سعود قرار داده و در حقیقت به این رژیم هدیه داده است. تسلیحاتی که البته در نهایت از دستان داعش سر در می آورد. تکرار می کنم زیرا تکرار کردن آن اهمیت دارد که واژه ی آی اس آی اس (واژه ای که غربی ها برای گروه تروریستی داعش به کار می برند و مخفف دولت اسلامی است) در واقع مخفف دستگاه جاسوسی سری اسرائیل و عربستان سعودی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس