ممنوع الخروج

یک مقام ورزشی که قبل از این به دلیل برخی اتهامات ممنوع الخروج بود، بار دیگر با این مشکل مواجه شد.

سرویس ورزش مشرق - یک مقام ارشد ورزشی که نقش مهمی در مراودات بین المللی دارد، ممنوع الخروج شده و مشکلات فراوانی را موجب شده است.


وی قبل از این به دلیل برخی اتهامات مربوط به دوران تصدی در سمتی دیگر، با این مشکل مواجه بود که سرانجام، حکم تبرئه را از دادگاه دریافت کرد تا بتواند بدون هیچ مشکلی، ورود و خروج داشته باشد؛ اما این موضوع چندان طولانی نبود.


وی بار دیگر با این مشکل مواجه شده و امکان خروج از کشور را ندارد. این مقام ورزشی این بار به دلایل شخصی ممنوع الخروج شده که ریشه در فعالیت های اقتصادی اش دارد. حتی شنیده می شود، دفتر وی به محل رفت و آمد طلبکاران تبدیل شده که اتفاقا، ارقام نیز بسیار قابل توجه و سنگین است.


نکته جالب توجه این است که وی با داشتن این مشکلات، همچنان تصدی یک پست حساس را برعهده دارد و واکنشی را در پی نداشته است. وی که باید یکی از ارکان رایزنی و فعالیت های بین المللی باشد، حتی اجازه خروج از کشور را ندارد که عملا در تضاد با وظایف ذاتی پست کنونی اش است.


به نظر می رسد باید تدبیری جدی صورت گیرد تا این مشکلات، بیش از این به جایگاه ورزش کشور به دلیل غیبت نمایندگان و مقامات رسمی اش آسیب نزند. لازم است دستگاه های نظارتی در این زمینه ورود کرده و این سمت را به افرادی واگذار کنند که امکان ذاتی خدمت را داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • hj IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    0 0
    تا ورزش از اختلاسگران وابسته به پولداریسم تخلیه نشود همین آش است و همین کاسه چهار سال از عمر دولت گذشت و همچنان ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس