کد خبر 73693
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۵

مهدی روغنی شرور منطقه تهرانپارس در آخرین اقدام مجرمانه خود به اتهام زورگیری دستگیر شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، در روز 5 تیر امسال جوانی حدوداً 30 ساله با مراجعه به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس به مأموران اعلام کرد که خودرو پرایدش توسط یکی از دوستانش مورد زورگیری قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی درباره زورگیری یک دستگاه خودرو پراید و به دستور ولی زاده، بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 4 تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی، درباره چگونگی سرقت خودرو به کارآگاهان گفت: به همراه یکی از بچه محل‌ها به نام مهدی از جنوب به شمال بلوار پروین، سوار بر خودرو وارد کوچه‌ای شدیم که مهدی از ماشین پیاده شد و از من خواست تا چند دقیقه منتظر بمانم.

وی ادامه داد: پس از گذشت چند دقیقه بود که مهدی به همراه دو جوان دیگر که آنها را نمی‌شناختم به محل پارک خودرو بازگشت و در حالیکه به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم که مهدی قصد سرقت ماشین مرا دارد، ناگهان وی به همراه آن دو جوان دیگر به من حمله کرده و ضمن ضرب و شتم شدید اقدام به سرقت ماشین کرده و از محل متواری شدند.

مالباخته در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت: هنوز مدت زیادی از سرقت ماشین نگذشته بود که مهدی با تلفن همراهم تماس گرفت و مرا تهدید کرد که در صورت شکایت کردن، شبانه به همراه دوستانش به خانه من خواهند ریخت.

با آغاز تحقیقات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم، کارآگاهان با بررسی سوابق جرایم ارتکابی مهدی 31 ساله معروف به "مهدی روغنی" اطلاع پیدا کردند وی از افراد شرور منطقه شرق تهران است که غالباً پس از ارتکاب جرایم مختلف از جمله زورگیری و سرقت اقدام به تهدید مالباختگان و شهروندان کرده تا مانع از طرح شکایت آنها شود.

همچنین بررسی دیگر سوابق متهم در پلیس آگاهی حکایت از آن داشت که "مهدی روغنی" علاوه بر پرونده اخیر که به اتهام زورگیری تحت تعقیب قرار گرفته، از چندی پیش نیز به اتهام ارتکاب سرقت داخل خودرو تحت تعقیب تیم مبارزه با سرقت لوازم داخل خودروی پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفته و با اطلاع از موضوع، زندگی مخفیانه ای را انتخاب کرده است.

با توجه به تعدد جرایم ارتکابی از سوی متهم، وی زندگی مخفیانه‌ای را انتخاب و هر بار پس از ارتکاب جرایم مجرمانه به سرعت ناپدید می‌شد؛ لذا کارآگاهان در اولین اقدام جهت دستگیری "مهدی روغنی"، مشخصات وی را در اختیار کلیه کلانتری‌های سطح شهر تهران به ویژه کلانتری‌های شرق تهران قرار دادند. 

با توجه به سوابق متهم در شرق تهران، به ویژه در منطقه تهرانپارس، دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار پایگاه چهارم پلیس آگاهی و کلانتری‌های این منطقه قرار گرفت تا نهایتاً در ساعت 21 شامگاه 22 مهر، مأموران گشت کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در حین گشت‌زنی در خیابان 212 تهرانپارس متهم را شناسایی و قبل از هرگونه اقدام به فرار، دستگیر کردند که بلافاصله پس از گزارش خبر دستگیری "مهدی‌.‌ح" به پایگاه چهارم، متهم جهت تحقیقات و رسیدگی تخصصی به جرایم ر اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه رضا مؤذن، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به این موضوع که پروند‌ه‌های جداگانه‌ای درباره سرقت داخل خودرو و زورگیری از سوی متهم، در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در حال رسیدگی است، گفت: متهم سال گذشته از زندان آزاد و طبق اعترافات صریح خود، در طی این مدت اقدام به خرید و فروش موادمخدر در شرق تهران داشته و خود نیز اعتیاد شدیدی به مصرف شیشه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به ارتکاب جرایم مختلف از سوی متهم در زمینه شرارت، زورگیری، سرقت و دیگر جرایم که بعضاً با تهدید شهروندان همراه بوده، دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است؛ لذا از همه شکات و مالباختگان احتمالی دعوت می‌شود تا جهت طرح شکایات خود به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان سیدخندان، خیابان ابوذر غفاری مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    3 0
    ای کاش یک اردوگاه کار اجباری بود تا اینها هم کار یاد بگیرند و هم تنبیه بشوند
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    5 0
    كهريزك با همين فلسفه درست شده بود
  • a ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    4 0
    چند روز ديگه اين بابا را ازاد مي كنند و طرف فقط اسمش بزرگ ميشود بعني معروف ميشود و همه از اين آقا خواهند ترسيد و اين آقا هم از ترس اين افراد چنان سو استفاده خواهد كرد كه نپرس. نمونه اين افراد را بنده مي شناسم شخصي كه بطور غيرعمد قتل انجام داد و وقتي ازاد شد چنان معروف شده كه اگر كسي بخواهد بقول معروف حال ديگري را بگيرد از ايشان استفاده ابزاري ميكند!
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    5 0
    منظورت چیه؟؟؟ علاج معضل ناامنی فقط و فقط اعدام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس