کد خبر 381058
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ صبح روز یکشنبه ضمن اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح سه محدوده بریانک گفت:" این متهم به جرم ایجاد درگیری و اقدام بر علیه آرامش شهروندان تحت تعقیب قضائی بود.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در تشریح این خبر گفت: چندی پیش پرونده ای از سوی بازپرس شعبه سه دادسرای ناحیه 10 تهران مبنی بر جلب و دستگیری متهم متواری به هویت "ع" به اتهام شرارت، درگیری و ایجاد رعب و وحشت در مجامع عمومی به ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت واگذار شد.

وی افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی این یگان تحقیقات خود را پیرامون این متهم آغاز کرده و در نهایت موفق شدند محل اختفای او را که در محدوده بریانک قرار داشت ، شناسایی کنند.

محرابی عنوان داشت: شب گذشته ماموران به محل اختفای وی اعزام شدند اما متهم که از حضور ماموران با خبر شده بود، سعی کرد با موتورسیکلت خود از محل بگریزد که این اقدام متهم به تعقیب وی از سوی ماموران انجامید و در نهایت متهم مذکور با شلیک پلیس مجبور به توقف و توسط ماموران بازداشت شد.

وی اظهار کرد: متهم به پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل شده و پس از بازجویی به جرایم خود مبنی بر شرارت، درگیری با سلاح سرد و تهدید شهروندان اعتراف کرد.

گفتنی است، صبح امروز متهم به همراه پرونده تکمیل شده به بازپرسی شعبه سه دادسرای ناحیه 10 منتقل شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس