بهشت زهرا(صلوات الله علیها)

ن چه پیش رو دارید، فیلمی است که خبرنگار گروه جهاد و مقاومت، از نخستین زیارت مزارِ شهید «حاج شعبان نصیری» در پنجشنبه ی گذشته به ثبت رسانده

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار رشید سپاه اسلام، رزمنده جبهه های «جهاد اصغر» و «جهاد اکبر»، حاج «شعبان نصیری»، پس از نزدیک به ۳۸ سال مجاهدت و جهاد در میادین دفاع از «حریم اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه و آله)، در عصرگاه آخرین روز از «شعبان المعظم» سال ۱۴۳۸ قمری، مصادف با ۵ خرداد ۱۳۹۶ شمسی، در منطقه ی «تل عفر»(واقع در غربِ «موصل»)، سرانجام به یاران شهیدش پیوست.

تاریخ تولد «حاج شعبان نصیری» مطابق با مندرجات شناسنامه اش «اول فروردین ماه ۱۳۳۷ شمسی» است. خانواده ی وی در  کودکی ساکن تهران (خیابان حسینی در محله ی نظام آباد) شد. او پس از پیروزی نهضت اسلامی، به «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» پیوست و با آغاز جنگ تحمیلی، «شعبان نصیری» به مناطق عملیاتی شتافت و از آن روز تا آخرین لحظات حیاتش، از کسوت جهاد و مقاومت خارج نشد.

سردار «نصیری» در سال های فتنه ی «پیروان اسلام آمریکایی» و «مزدوران سعودی» در مناطق«شام و عراق»، ابتدا مدتی طولانی در جبهه ی «سوریه» به دفاع از حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) مشغول بود و سپس با توجه به تجربیاتش در هم سنگری با مجاهدانِ عراقی، عازم جبهه ی عراق شد و سرانجام، مزد ۴ دهه «خوب زیستن» را در جریان عملیات آزادسازی «موصل» از خدای خویش گرفت و روز گذشته، در قطعه ی ۲۹ بهشت زهرای تهران، تا روز ظهور مولایش، به امانت سپرده شد. گوارای وجود حیدری اش باد

آن چه پیش رو دارید، فیلمی است که خبرنگار گروه جهاد و مقاومت، از نخستین زیارت مزارِ شهید «حاج شعبان نصیری» در پنجشنبه ی گذشته به ثبت رسانده. امید که این زیارت، مقبول روح پاک حضرت شهید قرار گیرد و شفاعتش در روز حشر، نصیبمان گردد:

روحمان با یادش شاد

هدیه به روح بلندپروازش صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس