کد خبر 733432
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
سینا عشوری

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: اطلاعی از اینکه تکلیفم چه می‌شود ندارم و منتظرم تا شرایطم مشخص شود.

به گزارش مشرق،  تراکتورسازی با حکم فیفا از دو بنچره نقل و انتقالاتی محروم شده و وضعیت برخی از بازیکنان این تیم نا مشخص است.

سینا عشوری هافبک تراکتورسازی در نیم فصل لیگ شانزدهم نامش به دلیل مصدومیت از لیست قرمزپوشان خارج شده و حالا بعد از رفع مصدومیت مسئولان این تیم قصد دارند از این بازیکن استفاده کنند اما با توجه به محرومیت از نقل و انتقلات گفته می‌شود اجازه این کار را ندارند. از طرف دیگر گفته می‌شود به دلیل اینکه عشوری قرارداد داشته منعی برای بازگشت او وجود ندارد.

با توجه به همین اظهار نظرات متناقض برای مشخص شدن وضعیت این بازیکن مسئولان تراکتورسازی از فیفا استعلام گرفتند که هنوز جواب قطعی صادر نشده است اما همچنان اخبار و شایعات متناقضی در این مورد شنیده می‌شود.

عشوری در گفت‌وگو کوتاه با خبرنگار ورزشی ، در مورد اینکه وضعیت حضور او در تراکتورسازی به کجا انجامید، گفت: هیچ چیز در این مورد نمی‌دانم و منتظر هستم تا وضعیتم مشخص شود. هنوز جواب فیفا نیامده و اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی در مورد اینکه آیا مذاکرات خود را با سایر باشگاه‌ها آغاز کرده است، عنوان کرد: خیر منتظر هستم تا تکلیفم در تراکتورسازی مشخص شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس