کد خبر 733054
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۰
آلگری

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود شکست سنگین تیمش برابر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد آنها ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال یوونتوس همچون فینال سال 2015 در حسرت فتح لیگ قهرمانان اروپا ماند وقتی که با نتیجه 4 بر یک برابر رئال مادرید تن به شکست داد.

یوونتوسی که در نیمه اول سوار بر بازی بود در نیمه دوم کاملاً متفاوت ظاهر شد و با ارائه یک بازی ضعیف مغلوب حریف اسپانیایی شد و نتوانست به انتظار 21 ساله‌اش برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان پایان دهد.

با این وجود ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر از مردانش و عملکرد آنها تمجید کرد. او در پایان بازی به خبرنگاران گفت: من به آنچه بازیکنانم در این فصل کسب کردند، افتخار می‌کنم. ما برای بردن جام به اینجا آمده بودیم اما نتوانستیم به این هدف دست پیدا کنیم. در نیمه اول واقعاً‌ خوب قبازی کردیم اما از اکثر موقعیت‌های‌مان بهره‌ای نبردیم. پیانیچ از ناحیه زانو مصدوم بود و در طرف مقابل رئال مادرید سرعت بازی‌‌اش را رفته رفته افزایش داد و 15 دقیقه سخت را برای ما ساخت. با شوتی که در بین راه تغییر مسیر داد گل خوردیم و همین باعث شد که از نظر روانی ضربه بزرگی بخوریم. ما باید بهتر از این‌ها واکنش نشان می‌دادیم و با چنگ و دندان می‌جنگیدیم اما این باخت هم درسی شد که برای آینده می‌توانیم از آن عبرت بگیریم.

آلگری ادامه داد: با اینکه رئال مادرید در نیمه دوم بسیار خوب بازی کرد و بازیکنان خوبی هم دارد که در هر لحظه از بازی می‌توانند سرنوشت مسابقه را تغییر دهند، این گل دوم بود که از نظر روانی روی بازی ما تأثیر گذاشت. ما باید واکنش نشان می‌دادیم اما شما با اما و اگر‌ها به جایی نمی‌رسید. ما سال آینده دوباره تلاش‌‌مان را خواهیم کرد. پس باید در کمال خونسردی این باخت را تجزیه و تحلیل کنیم تا به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم.

سرمربی یووه درباره افت عملکرد تیمش در نیمه دوم بازی عنوان کرد: در نیمه اول بیش از آن چیزی که می‌بایست انرژی صرف کردیم. در آن نیمه ما بیش از اندازه برای تملک توپ انرژی هدر دادیم و باید با آرامش بیشتری بازی می‌کردیم. این هم دوباره چیزی است باید برای آینده درس بگیریم تا پیشرفت کنیم. باختیم اما این باخت انگیزه ما را برای بازگشت به فینال بیشتر خواهد کرد و امیدوار دفعه بعدی که به فینال رسیدیم آن را ببریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس