کد خبر 732234
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
والورده

سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا در اولین کنفرانس خبری‌اش در این تیم به هواداران وعده‌های امیدوار کننده داد.

به گزارش مشرق، ارنستو والورده، سرمربی جدید بارسلونا امروز (پنجشنبه) نشست خبری‌اش را در ورزشگاه نوکمپ برگزار و در آن بر آمادگی و علاقه خود برای کار کردن با لیونل مسی و آندرس اینیستا تأکید کرد.

والورده که با قراردادی دو ساله جانشین لوئیس انریکه شده است، به خبرنگاران گفت: بزرگترین چالش برای من هدایت تیمی بزرگ  پر از بازیکنان بزرگ است. تمرین دادن مسی لذتبخش خواهد بود و یک تجربه بی‌نظیر از کار کردن در کنار بهترین بازیکنی که تا کنون دیده‌ام. می‌دانم که گاهی اوقات به نظر می‌رسد که او به اوج مطلق پتانسیلش رسیده است اما روز بعد او حتی بیشتر از آن پیشرفت می‌کند. برنامه من این است که به مسی کمک کنم این روند پیشرفت را حفظ کند و از کار در کنارش لذت ببرم.

والورده ادامه داد: بارسلونا و فلسفه‌اش در سراسر دنیا شناخته شده است. من باید خودم را با این فلسفه وفق دهم و نقاط قوتی که این شیوه بازی دارد را تقویت کنم. برای انجام این کار اما من می‌توانم روی بازیکنان بزرگی مانند لئو، اینیستا و ... حساب کنم. به نظر من آندرس بازیکن بسیار مهمی برای تیم من و باشگاه است. من می‌‌خواهم به بازیکنان بارسلونا کمک کنم که هر روز پیشرفت کنند و هدفم شکل دادن یک روحیه تیمی است که در مقاطع سخت فصل بتوانیم به آن تکیه کنیم. می‌خواهم کاری کنم که هواداران‌مان در سراسر دنیا از تماشای بازی‌های بارسلونا لذت ببرند و علاوه بر این جام هم کسب کنم که این هدف اصلی من است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس