کد خبر 732222
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
گریزمان

مهاجمان فرانسوی و اسپانیایی اتلتیکومادرید پس از رد فرجام‌خواهی این باشگاه توسط دادگاه عالی ورزش در این تیم ماندنی شدند.

به گزارش مشرق، دادگاه عالی ورزش امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد فرجام خواهی اتلتیکومادرید مبنی بر لغو محرومیت برای خرید بازیکن را رد کرد. به همین خاطر باشگاه مادریدی نمی‌تواند تابستان پیش‌رو با بازیکنی قرارداد امضا کند. این اتفاق باعث شد حضور بازیکنانی هم‌چون ساندرو، ویتولو، نولیتو، دیگو کاستا، فابینیو، لاکاتزه و ... در این تیم منتفی شود. با این حال باشگاه اتلتیکو هنوز امضای قرارداد با بازیکن یا فروش قرضی بازیکنی را برای فصل نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۱۸ رد نکرده است.

از طرفی رای دادگاه عالی ورزش باعث شد جدایی برخی از بازیکنان از روخی بلانکو اتفاق نیفتد. اتلتیکو برای حفظ قدرت خود برخی از بازیکنانش را از دست نخواهد داد. تنها آندره موریرا، السیو سرسی و تیاگو این باشگاه را ترک خواهند کرد. هم‌چنین تئو ارناندس به زودی اتلتیکو را ترک خواهد کرد و به رئال مادرید خواهد پیوست. دو باشگاه مادریدی برای این جا به جایی که ۳۰ میلیون یورو ارزش خواهد داشت به توافق رسیدند.

چهار بازیکن دیگر قرمز و سفیدپوشان امکان جدایی‌شان وجود ندارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

آنتوان گریزمان: در قرارداد گریزمان بندی وجود دارد که اگر باشگاه نتواند با بازیکنی قرارداد امضا کند نمی‌تواند اتلتیکو را ترک کند. در این صورت به ارزش قرارداد سالانه مهاجم فرانسوی افزوده می‌شود. ارزش این بازیکن ۱۰۰ میلیون یورو است. بازیکن فرانسوی پس از پایان فصل اظهارات متفاوتی نسبت به آینده‌اش داشته است. او در یک مصاحبه گفت: دوست دارم جام بالای سر ببرم. آماده رفتن هستم. شانس حضور من در منچستریونایتد ۶۰ درصد است.
با این حال او پس از انتقاد هواداران روخی بلانکو اظهار کرد: می‌خواهم با اتلتیکو قهرمانی را تجربه کنم.
او سپس آینده‌اش را به رییس باشگاه سپرد و گفت: آینده من را سرسو تعیین خواهد کرد.

لوکاس ارناندس: بر اساس اعلام شبکه کوپه اسپانیا، اتلتیکو و منچسترسیتی برای انتقال این بازیکن با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو به تفاهم رسیدند اما این جابه‌جایی در صورت قبول فرجام خواهی صورت می پذیرفت. اتلتیکو چند ماه پیش قرارداد لوکاس را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرد و ارزش آن را به ۵۵ میلیون رساند. او یک سال دیگر در تیم مادریدی خواهد ماند.

فرناندو تورس: تمدید قرارداد مهاجم اسپانیایی به پاسخ دادگاه عالی مربوط بود. دیگو سیمئونه در پایان فصل به تورس گفته بود دوباره از تو در ترکیب بهره خواهم برد.

این جمله احتمال تمدید قرارداد با مهاجم اسپانیایی را تایید می‌کرد. اتلتیکو پس از رای دادگاه عالی  تورس را از دست نخواهد داد چون در خط حمله به او نیاز دارد.

کوین گامیرو: آینده مهاجم فرانسوی در اتلتیکو نامشخص بود. تیم مادریدی در صورت جذب دیگو کاستا، ساندرو یا لاکاتزه قصد داشت این بازیکن را به فروش برساند. در روزهای اخیر پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی تاتنهام مطرح شده بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس