کد خبر 731013
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
استقلال

نیمکت نشینان استقلال با اتخاذ تصمیماتی که در پایان بازی مشخص شد اشتباه بود عاملین اصلی حذف استقلال هستند.

به گزارش مشرق، هر چند دست علیرضا منصوریان بعد از تعویض باقری خالی بود اما مطمئنا تصمیم کادرفنی استقلال برای ارائه یک بازی کاملا تدافعی با حضور 7 مدافع در زمین مسابقه عامل اصلی شکست سنگین خارج از خانه ی استقلال بود. شاگردان منصوریان در دیدار برابر العین با رویکردی کاملا دفاعی پا به زمین مسابقه گذاشتند تا العینی ها بعد از گل اول، روز تلخی را برای منصوریان رقم بزنند.


نیم فصل دوم شیرین منصوریان که از یک بازی آسیایی شروع شده بود، با این شکست آسیایی تلخ شد و حالا سرمربی استقلال باید در نشست خبری و یا بازگشت به تهران به هواداران استقلال برای این سیاست پاسخگو باشد.


استقلالی ها در دیدار برابر العین بعد از دریافت گل اول هیچ برنامه ای نداشتند و نتوانستند دروازه ی العین را تهدید کنند تا تصمیمات غلط منصوریان در این بازی، عامل اصلی شکست استقلال برابر العین امارات باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بازیکن سابق IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    3 0
    من دیروز در مشرق گفتم که درسته به بازی زیبا امتیاز نمی دن ولی کسی یونان رو یادش نیست!...فعلا نه فقط استقلال بلکه کل فوتبال ایران از بازیکن سطح اول حتی آسیایی خالی شده و کار به جایی رسیده که از ترس فوتبال بازی کردن میریم دنبال فلسفه پاک کردن صورت مسائله کیروش...ما خیلی وقته روی زمین فوتبال رو باختیم..فقط به زور میزبانی و تماشاگر و ..می بریم...حتی نسبت به اعراب...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس