کد خبر 728770
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
پرچم پاکستان

پس از کشف ۲۱کیلوگرم هروئین در یکی از هواپیماهای شرکت PIA، انگلیس پروژه تفتیش تمام پروازهای این شرکت را کلید زد.

 به گزارش مشرق، «سازمان هواپیمایی بین المللی پاکستان» موسوم به PIA که روزگاری جزو بهترین خطوط هوایی آسیا به حساب می‌آمد اینک با مشکلات مختلفی مواجه است، کمبود بودجه، اعتصاب کارمندان، کارشکنی مهندسان خارجی و بالاتر از اینها اشتباهات مکرر خلبانان در برخورد با مسافران باعث شده که این شرکت هوایی باچالش های جدی مواجه شود.

خوشحالی PIA از تحریمی که آمریکا برای ایرلاین های کشورهای عربی در نظر گرفته و همراه داشتن لب تاب توسط مسافران این شرکت ها را ممنوع اعلام کرده بود، دیری نپائید زیرا تبلیغات شرکت هوایی بین المللی پاکستان برای جذب مسافران از طریق استفاده از حربه تبلیغاتی «لب تاب خود را همراه داشته باشید»، قبل از آنکه جواب مناسب دهد بخاطر مشکلات بوجود آمده برای این شرکت هوایی خنثی شد.

پس از آنکه نیروهای امنیتی انگلیس در یکی از هواپیماهای PIA مقداری مواد مخدر پیدا کردند «شک وبدبینی» گریبان این شرکت هوایی را در کلیه پروازهایش به انگلیس گرفته است.

کشف ۲۱کیلوگرم هروئین در این پرواز باعث شد تا ۵کارمند PIA بازداشت و بازجویی شوند.

جیو نیوز نوشت روز گذشته نیز نیروهای امنیتی انگلیس هواپیمای PIA رو که آماده پرواز بود به همراه مسافران دو ساعت متوقف کرده و به تفتیش کامل آن پرداختند.

نارضایتی کامل مسافران از این وضع و عدم توانایی پاسخگویی مسئولین شرکت هوایی PIA قطعا به ریزش محسوس مسافران در پروازهای این کشور به لندن واحتمالا کل اروپا خواهد انجامید.

این نمی تواند خبری خوب برای شرکتی باشد که مشکلات فراوان دیگری نیز سد راه آن قرار گرفته است.

هفته قبل نیز ورود یک مسافر چینی به کابین خلبان شرکت PIA و حضور او در تمام مدت پرواز در کنار خلبان جنجال های رسانه ای فراوانی به راه انداخته و پای مجلس سنای پاکستان را نیز به این پرونده باز کرد.

دولتمردان پاکستانی اگر هرچه سریعتر فکری به حال این شرکت نکنند ممکن است شاهد ورشکستگی آن نیز باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس