کد خبر 727360
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
استقلال خوزستان

بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از مشکلات اخیر این باشگاه نهایتا صبح امروز راهی مسقط عمان شدند.

به گزارش مشرق، بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان که روز گذشته(شنبه) در اعتراض به مشکلات مالی این باشگاه از حضور در فرودگاه سرباز زده بودند, نهایتا ساعت 5:30 صبح امروز(یکشنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به عمان پرواز کردند.

بازیکنان استقلال خوزستان پس از دریافت یک فقره چک یک ماهه از نماینده اسپانسر این باشگاه شب گذشته به تهران سفر کرده و صبح امروز برای برگزاری دیدار با الهلال عربستان به سمت مسقط پایتخت عمان حرکت کردند.

علی پورکیانی قائم مقام باشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با تایید سفر این تیم به عمان اعلام کرد در مقطع فعلی قصد انجام مصاحبه را ندارد.

دیدار الهلال عربستان و استقلال خوزستان از ساعت 20:30 روز سه‌‌شنبه 2 خردادماه در ورزشگاه سلطان قابوس عمان به مصاف هم خواهند رفت.

همچنین افشین حیدری با بیان اینکه تیم خوزستان صبح امروز راهی عمان شده است، اظهار داشت: با پیگیری‌های این اداره کل و مساعدت استاندار خوزستان، مشکلات مالی استقلال خوزستان تا حدود زیادی رفع شده و این تیم صبح امروز (یکشنبه) برای بازی مقابل الهلال عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راهی عمان شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با تشکر از همراهی و همدلی بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال خوزستان گفت: این تیم سرمایه بزرگ مردمی را در استان پشت سر دارد و تمام تلاش ما کمک به حضور شایسته آن در رقابت‌های آسیایی و حل مشکلات مالی آنهاست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس