کدخدایی

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: گزارشات موارد جزئی داشتیم ولی مسئله مهمی نبود که خللی در روند اخذ رای به وجود بیاورد، همه چیز در سراسر کشور به خوبی پیش می‌رود.

 به گزارش مشرق، عباسعلی کدخدایی سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در تشریح آخرین وضعیت نظارت ستاد مرکزی ناظرت بر انتخابات گفت: ما در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات با استان ها ارتباط مستقیم داریم، گزارش‌ها از استان های مختلف ارسال می‌شود و تبعا این گزارش ها پیگیری می‌شود، با دوستان در وزارت کشور ارتباط داریم، اگر مشکلی وجود داشته باشد با هماهنگی وزارت کشور مرتفع می شود.

وی افزود: گزارشات موارد جزئی داشتیم ولی مسئله مهمی نبود که خللی در روند اخذ رای به وجود بیاورد، همه چیز در سراسر کشور به خوبی پیش می رود، ما این اطمینان را به مردم می دهیم با توجه به حضور ناظرین شورای نگهبان بر سر صندوق ها و تدابیری که اندیشیده شده، بتوانیم به خوبی پاسدار رای مردم باشیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پایان اظهار کرد: خوشبختانه شما خبرنگاران منعکس کننده حضور پرشور مردم بر پای صندوق های رای هستید امروز روزی است که به تعبیر مقام معظم رهبری روز جشن ملی نام نهاد گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس