کد خبر 724203
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
بازیگر

بازیگر سریال تلویزیونی "سرزمین کهن" با اشاره به اینکه هیچ کس از زمان پخش این اثر اطلاعی ندارد، از خوشایند نبودن فیلمنامه‌ها در شرایط کنونی سخن گفت.

به گزارش مشرق، حسین محجوب بازیگر سریال تلویزیونی "سرزمین کهن" گفت: ایفای نقش بنده در سریال "سرزمین کهن" به پایان رسیده و فکر می‌کنم بازی دیگر هنرمندان نیز تمام شده باشد.
وی ادامه داد: تولید "سرزمین کهن" ۸ سال طول کشید و من در بخش‌های پایانی این سریال حضور پیدا کردم.

حسین محجوب

بازیگر سریال "کوچک جنگلی" تصریح کرد: هیچ کدام از عوامل از زمان پخش این سریال اطلاعی ندارند.
وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: حضور در سریال تلویزیونی "سرزمین کهن" برایم تجربه‌ای جذاب بود چرا که اگر جذابیت نداشت، ایفای نقش در این اثر را نمی‌پذیرفتم.
بازیگر سریال تلویزیونی "زمانه" توضیح داد: هم اکنون نمی‌توان درباره استقبال مخاطبان از "سرزمین کهن" پیش بینی ارائه داد، اما امیدوارم که کار شسته و رفته‌ای از آب درآید و موجبات خوشایندی را برای بیننده‌ها فراهم کند.
وی یادآور شد: قرار است فیلم سینمایی " خی بولا" برای جشنواره ونیز یا جشنواره‌های دیگر اکران شود، اما هنوز نتیجه این موضوع مشخص نشده است.
محجوب همچنین گفت: فیلمنامه "خی بولا" توسط گئورگی اواشویلی کارگردان گرجستانی برای من ارسال شد و پس از آن با توافق صورت گرفته، به ایفای نقش در این اثر پرداختم.
وی تصریح کرد: در این فیلم نقش رئیس جمهور گرجستان پس از فروپاشی شوروی سابق را ایفا می‌کنم و به جز من تمامی بازیگران حاضر در این فیلم گرجی هستند.
بازیگر سریال "صاحبدلان" اظهارکرد: در این فیلم به زبان گرجی بازی کرده‌ام و خدا را شکر هیچ مشکلی از این لحاظ وجود نداشت. این فیلم خارجی است و در خارج از کشور اکران می‌شود هر چند ممکن است بعدها به این نتیجه برسم که این فیلم را در داخل هم اکران کنم، اما به طور طبیعی ابتدا در خارج از ایران نمایش داده می‌شود.

حسین محجوب

وی یادآور شد: فیلم سینمایی "کاکا" که مربوط به دو سال قبل است، هم اکنون در انتظار دریافت مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد برای اکران است و امیدوارم زودتر مجوز آن صادر شود.
این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما خاطرنشان کرد: هم اکنون مشغول کار دیگری نیستم چرا که فیلمنامه‌هایی که تاکنون خوانده‌ام، برایم خوشایند نبوده است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس