کد خبر 723908
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
گسل

ادامه تصویربرداری سریال «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان در روزهای آینده به لوکیشنی در انتهای بزرگراه همت می رسد که دکوری از یک روستا در افغانستان است.

به گزارش مشرق،‌ سریال «گسل» این روزها در منزل حاج محمود یکی از شخصیت های سریال ادامه دارد و بازیگران در این صحنه ها مشغول به ایفای نقش هستند.

همچنین در چند روز آینده نیز قرار است داستان سریال یک فلاش بک داشته باشد که در این تصاویر داستان به افغانستان مربوط می شود و سام درخشانی و بیژن امکانیان دو بازیگر اصلی این صحنه ها خواهند بود.

صحنه های مربوط به افغانستان در این سریال در لوکیشنی که در انتهای بزرگراه همت ساخته شده ضبط و تصویربرداری می شود. در این صحنه ها یک روستا ساخته شده و داستان به صورت فلاش بک در آنجا پیگری می شود.

سریال «گسل» (بی نمک) سال گذشته کلید خورد و یک کمدی اجتماعی سیاسی به کارگردانی علیرضا بدرافشان و تهیه کنندگی محسن چگینی است که در ۳۰ قسمت به تولید خواهد رسید.

قصه این سریال درباره یک معاون وزیر است و سام درخشانی نقش محافظ این شخصیت سیاسی را بازی می کند که داستان حول محور وی می چرخد.

بازیگرانی چون سام درخشانی، بیژن امکانیان، فلور نظری، مهتاج نجومی، محمد فیلی،‌ سامان دارابی، کاوه سماک باشی، طوفان مهردادیان، رامتین خداپناهی، افشین نخعی، ستاره حسینی، نیکی محرابی در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس