کد خبر 723277
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
حسن روحانی

حسن روحانی که طی دو هفته گذشته به وعده پرداخت کارانه ۲۵۰هزار تومانی یکی از نامزها تاخت و سایت وی را هم فیلتر کرد، شب گذشته خودش وعده پرداخت پول معادل یک سوم حقوق (۳۰۰ هزار تومان) به بیکاران را داد.

به گزارش مشرق، "تناقض" یکی از ویژگی های شاخص رئیس دولت یازدهم است که در هر یک از خطابه ها و سخنرانی هایش بسیار یافت می شود.

حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری، بار دیگر به شعار یکی از نامزهای انتخابات ریاست جمهوری که وعده پرداخت کارانه 250 هزار تومانی را به بیکاران داده بود، حمله کرد و پس از آنکه سایت کارانه وی را فیلتر کرده بود، دیشب هم سعی در تخریب این وعده داشت.

در حالی که حسن روحانی در ابتدای این گفتگو تاکید کرده بود که اشتغال با پول درست نمی شود، ولی نکته جالی توجه این که، ولی در ادامه همین برنامه خودش وعده پرداخت پول به بیکاران را داد و گفت:" برنامه دیگر دولت برای ایجاد اشتغال، برنامه کارورزی است. در این برنامه جوانانی که فارغ‌التحصیل هستند و مهارت کافی ندارند، ابتدا به مدت 4 ماه آموزش می‌بینند و یک سوم دستمزد اشتغال به آنها داده می‌شود، تا زمانی که در کارگاهی که کارفرما مایل باشد به کار گرفته بشوند. "

بر اساس آنچه حسن روحانی وعده داده، به هر بیکار که در طرح کارورزی وی ثبت نام کند، 300 هزار تومان معادل یک سوم حداقل حقوق 903 هزار تومانی کارگران پرداخت خواهد شد.

پیش از این قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اعلام اینکه دولت سایت کارانه وی را فلیتر کرده و سایت کارورزی را راه انداخته، از سرقت طرحش توسط حسن روحانی انتقاد کرده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 2
  • AE ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    3 2
    این دقیقا همون کاری ست که هاشمی رفسنجانی در سال 84 کرد و یارانه 120 هزار تومنی رو رو کرد اما شکست خورد
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    2 2
    ای حسن آقای زرنگ!
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    2 2
    بابا شما که زیر همین 45تومان ماندید. پیش میزنی. که پس نخورید. در بهار ازادی جای حامی محرومان خالیست.
  • اسمعیل هلیرودی IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    0 0
    سلام مجرد وبیکار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس