ذوالنور

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا ۳۶ پایگاه نظامی در اطراف کشور ایران دارد که هیچ‌کدام دور از چشمان موشکی ایران نیست.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور با اشاره به اینکه برجام سایه جنگ را از سر کشور ایران برنداشته است، اظهار داشت: کشور ایران بیش از صدها هزار موشک مخفی برای پایگاه‌های آمریکا دارد که بااین‌وجود آیا برجام سایه جنگ را از مردم کشور ایران برداشته است.

وی افزود: چرا مسئولان به دشمنان گرا می‌دهند؟ چرا شکاف میان شیعه و سنی راه می‌اندازند؟ آیا فردی به شما حمله کرده ‌که فرماندار زن نگذارید؟ آیا یک رأی می‌ارزد به اینکه بغض علیه شیعه راه بیاندازید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما با دنیا جنگ نداریم اما بنا هم بر این نیست که تسلیم شویم، عنوان کرد: کشور آمریکا ۳۶ پایگاه نظامی در اطراف کشور ایران دارد که هیچ‌کدام دور از چشمان موشکی ایران نیست.

وی ادامه داد: دورترین پایگاه نظامی آمریکا از کشور ایران در اقیانوس هند و نزدیک‌تر ین آن‌ها در بحرین بوده که همه آن‌ها در تیررس موشک‌های ایران است.

ذوالنور با اشاره به ابعاد فرهنگی جامعه، خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان می‌گویند هیچ سایتی فیلتر نشده آیا هنر است؟ اینکه با نوامیس مردم بازی می‌شود در سایت‌ها و شما آن‌ها را فیلتر نمی‌کنید افتخار است؟.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه آیا فردی که ۳۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد ذخیره انقلاب است، ابراز کرد: یقیناً گزینه‌های انقلاب می‌توانند طعم استفاده از جوانان را به جامعه نشان دهند و این کار شدنی است، بنابراین باید از چهار درصد مرفهان کم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ناشناس IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    12 1
    چرا اشاره مستقیم به دولت روحانی نمیکنید؟ مگر غیر از دولت یازدهم کسی دیگر هم است که دارد اینهمه سروصدا و ناامنی بپا کنه؟
  • محمد IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    1 0
    آفرین فاتحه روحانی و اصلاحات بخوانید افسادات به فضل خدا خونده شده است
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    0 0
    گرا مربوط به چیزیست که پنهان باشد . شهرهای موشکی که از اسرار نیستند .
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    1 0
    ما که دورادور اخبار رو میشنویم خون به دلمونه امثال آقای ذوالنور که در متن قضایا و رسواییها هستن چه میکشن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس