کد خبر 723117
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
محمد قاضی

مهاجم نفت تهران با بیان اینکه در این فصل مشکلات زیادی گریبانگیر نفت تهران شده بود، گفت: اگر بخواهیم موفق باشیم باید برای فصل آینده برنامه ریزی کنیم.

به گزارش مشرق، محمد قاضی پس از قهرمانی در جام حذفی کشور گفت: خوشحالم که توانستیم با اینکه سال سختی را پشت سر گذاشتیم در جام حذفی موفق باشیم.

وی تاکید کرد: بازیکنان و کادر فنی نفت روزهای پرمشکلی را پشت سر گذاشتند اما با تمام این ناراحتی ها و سختی هایی که داشتیم توانستیم به قهرمانی در جام حذفی دست پیدام کنیم.
قاضی ادامه داد: اگر می خواهیم در فصل بعد موفق باشیم باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم تا بتوانیم عملکرد قابل قبولی هم برای فصل بعد داشته باشیم.

ادامه قاضی در پاسخ به این پرسش که برنامه خود شما برای فصل آینده چیست، گفت: هنوز تصمیمی نگرفته ام و باید ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اجازه دهید تا چند روز را با آرامش در کنار خانواده ام سپری کنم و این مشکلات را فراموش کرده سپس در این خصوص تصمیم گیری خواهم کرد.

مهاجم نفت تهران در پایان و در پاسخ به پرسش دیگر که آیا نفت در لیگ هفدهم حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: بعید می دانم با این شرایطی بوجود آمد دیگر نفتی مانده باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس