کد خبر 723031
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
لیست خدمت

جمعیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت از "لیست خدمت" در انتخابات شورای شهر تهران حمایت کردند.

به گزارش مشرق، جمعیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در بیاینه ای از "لیست خدمت" در انتخابات شورای شهر تهران حمایت کردند.

این بیانیه را در ادامه می خوانید:

امروز شهروندان تهران، ری و تجریش در آستانه آزمونی دیگر برای انتخابات شورای شهر قرار دارند. این انتخابات از جمله فرصت­هایی است که در نظام مردم سالاری دینی برای مشارکت مردم در مدیریت شهری فراهم شده است. بی­گمان ضرورت امروز مدیریت شهری، حفظ و ارتقاء رویکرد اجتماعی و تخصص محور در مدیریت شهری و مصون نگاه داشتن عرصه‌ی خدمت شورای شهر از سیاسی‌کاری و سیاست‌بازی است. حوادث تلخ شورای شهر اول تهران و پس از آن تجربه مثبت مدیریت شهری تهران در سه دوره اخیر شورای شهر، نشان از امکان پیشرفت شهر و ارتقاء زندگی مردم در پرتو خدمت صادقانه و به دور از سیاست‌زدگی است.

بر این اساس، جمعیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت پس از تجربه حضور موفق و اثرگذار در دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران، وظیفه خود را تلاش و روشنگری در راستای لزوم انتخاب خدمتگزارانی از تمامی اقشار اجتماعی ‌هم‌چون ایثارگران، جوانان، معلولان، بانوان، پزشکان، اصناف، آتش‌نشانان، هنرمندان و ورزشکاران و از تخصص‌های گوناگون نظیر مدیریت شهری، مهندسی، معماری و شهرسازی، جامعه‌شناسی و مددکاری اجتماعی، مدیریت بحران و ایمنی و.... می‌داند. جمعیت خدمتگزاران، از شهروندان عزیز تهرانی درخواست می‌کند که بدون نظرداشت دسته‌بندی‌های رایج سیاسی و تنها با نیت ساخت شهری قانونمند، با نشاط، پیشرو و در مسیر زندگی در انتخابات پنجم شورای شهر شرکت کنند و کسانی را بر مسند مدیریت شهری بنشانند که با التزام به اصل ترجیح منافع عمومی بر منافع فردی، در خدمت شهرشان باشند و بتوانند «حس خوب زندگی در شهر» را ایجاد کنند.

جمعیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با توجه به دغدغه‌های فوق، پس از بررسی­های کارشناسانه در حوزه‌ی آسیب­ها و کمبودهای مدیریت شهری تهران و مطالعه‌ی جدی برنامه‌های اجرایی و سوابق مدیریتی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، لیست خدمت را که توسط جمعی از خادمان خوشنام، نمایندگان اقشار گوناگون و مدیران توانمند اجرایی منتشر شده است، واجد این ویژگی‌ها دانسته و ضمن اعلام حمایت جدی و فعال از لیست خدمت، امید دارد که با انتخاب اعضای این لیست، عرصه‌ی مدیریت شهری، عرصه‌ی خدمت به شهروندان عزیز تهران، ری و تجریش باشد. ان‌شاء‌الله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس