کد خبر 722092
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
شبکه یک

جشن بزرگ نیمه شعبان پنجشنبه هفته جاری بعد از خبر 19:30 و صبح روز جمعه به مدت 100 دقیقه به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش مشرق،‌ حسین فردرو کارگردان برنامه‌های تلویزیونی پیرامون تهیه و تولید برنامه به مناسبت جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان با همکاری گروه فرهنگ و معارف شبکه یک سیما پنجشنبه هفته جاری بعد از خبر 19:30 تا ساعت 21 و صبح روز جمعه به مدت 100 دقیقه به روی آنتن خواهد رفت.
 
وی در ادامه در خصوص نامگذاری این جنگ عیدانه بیان کرد: با مدیر گروه فرهنگ و معارف شبکه سیما آقای رحیم زاده برای پیدا کردن عنوانی فلسفی و مقارن با انتظار در حال مذاکره هستیم.
 
تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «فامیلی» درباره حضور هنرمندان و بخش‌های مختلف این جشن بزرگ اظهار داشت: در جشن بزرگ انتظار با حضور خوانندگان، کمدین‌های رسانه ملی و پژوهشگران و کارشناسان مذهبی پیرامون مباحث انتظار به گفتگو می‌نشینیم و بخش های دیگری مانند مسابقه، گزارش و اجرای کلیپ‌های موسیقی را در دستور کار قرار می‌دهیم.
 
فردرو در پایان با اشاره به عوامل این برنامه تلویزیونی گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه یک سیما،  به تهیه‌کنندگی فربد فردرو و اجرای جواد مولانیا در دو محل باغ کتاب و همچنین استودیو سازمان صدا و سیما به روی آنتن می رود.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس