کد خبر 721075
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
صادقی

دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم گفت: فروزان گلر اخلاق‌مداری نیست و هر کاری می‌کرد تا بازی کند، او به هر تیمی رفته با هم‌پستی‌اش به مشکل خورده است.

به گزارش مشرق، محمدباقر صادقی دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم در خصوص دلایل سقوط تیمش به لیگ آزادگان صحبت‌های زیر را انجام داد.

 چطور شد صبا بعد از این همه سال حضور در سطح اول سقوط کرد.

شرایط تیم ما از ابتدای فصل خوب نبود، چه از لحاظ کادر فنی و چه از لحاظ مدیریت. آن طور که باید و شاید باشگاه به تعهداتش عمل نمی‌کرد و تعدادی از بازیکنان هم در نیم‌فصل از تیم جدا شدند. به این دلیل می‌گویم تیم از لحاظ مدیریتی ضعیف بود چون من هم در سایپا بودم و هم در سپاهان و ذوب آهن و اگر این تیم‌ها حتی پول هم نداشته باشند دارای ساختار و سیستمی قوی هستند. امسال بیشتر ما وعده و وعید شنیدیم.

 چطور؟

ما نه حامی مالی خوبی داشتیم و نه کادر فنی خوبی داشتیم و از همه مهمتر اینکه همه چیز دست به دست هم داده بود تا بیفتیم، چطور بگویم یک جورهایی مستحق سقوط بودیم.

 واقعاً؟

بله، درست است که سیاه‌جامگان پول نداشت ولی تماشاگر بیشتری از ما داشت و از این تیم حمایت شد. به خصوص در اواخر فصل، ما از ابتدای فصل انتهای جدول بودیم و یک بار مربیانمان را عوض نکردیم. تیم می‌باخت، مربیان می‌آمدند و می‌گفتند که فلان بازیکن در باخت مقصر است. من نمی‌خواهم اسم کسی را بیاورم ولی هر بار باختیم یک نفر مقصر شد. به خاطر این مسائل است که می‌گویم مستحق سقوط بودیم.

 اما برخی از بازیکنان معتقدند کشوری‌فرد زحمات زیادی کشید.

روی صحبت من با استانداری بود نه کشور‌ی‌فرد، استانداری اصلاً به تیم کمک نمی‌کرد، اگر کشوری‌فرد نبود حتی پول صبحانه و ناهار و شام هم نداشتیم.

 صحت دارد که در اولین جلسه تمرینی محسن فروزان با تو بحثش شده است؟

من فقط این را بگویم که فروزان فرد اخلاق‌مداری نیست و برای رسیدن به هدفش دست به هر کاری می‌زند. او به تیم ما آمد و هر عملکردی داشت من بیرون می‌نشستم. وقتی یک بازیکن چنین رفتاری را می‌بیند دلسرد می‌شود. در یکی از بازی‌ها میرهانی هاشمی مرتکب پنالتی شد و به هر دلیلی که بود من در آن مسابقه بهترین بازیکن شدم اما سرمربی بازی بعد من را بازی نداد. به نظر شما این مسائل روی تیم اثر نمی‌گذارد؟ من در مورد فروزان باید بگویم که مشکل شخصی با او  ندارم ولی او به هر تیمی رفته با هم‌پستی‌اش به مشکل خورده و برای آنها مشکل به وجود آورده است. من که برایم بد نشد و تأثیر مستقیم روی سقوط تیم نداشتم. اما فروزان به فکر خودش بود و هر کاری می‌کرد که بازی کند. به نظر من اصلا برای او مهم نبود که صبا سقوط کند.

 ظاهراً خیلی دل پری داری؟

من بعضی رفتارها را بلد نیستم که بعد از بازی گریه کنم و هیچ کس تا به حال چنین چیزی از من ندیده است. من نمی‌گویم فروزان مقصر سقوط صبا است و اعتراف می‌کنم همه چیز دست به دست هم داد تا این تیم بیفتد. از حامی و مالی گرفته تا آن نفر آخر مقصر هستند. نمی‌خواهم تقصیرها را گردن یک نفر بیندازم اما تیمی که پول نداشته باشد همین مشکلات هم برایش به وجود می‌آید.این همه مشکل حاشیه‌ای و آن هم از درگیری روز آخر که کل تیم را به هم ریخت.

 از مرفاوی گلایه‌ای نداری؟

گلایه‌ای ندارم چون 10، 12 سال در این فوتبال بازی کردم و بالا و پایینش را دیده‌ام یکی مثل جرجوویچ من را در 16 سالگی بازی داد تا در سه رده به تیم ملی دعوت شوم و یکی هم مثل مرفاوی اعتقادی به من ندارد. درست است که همه ضرر کردند اما یکسری آقایان که فکر می‌کردند خیلی زرنگ هستند بیشتر به ضررشان شد.

 و صحبت پایانی.

در اولین جلسه تمرینی محسن فروزان وقتی متوجه شد می‌خواهند من را بازی بدهند آمد جلو تا دعوا راه بیندازد و یک جورهایی به همه نشان بدهد که او همه کاره است. چون صمد مرفاوی حامی‌اش بود اما من هیچ وقت بلد نیستم دعوا درست کنم و اگر در کنج خانه بنشینم و در لیگ دو بازی کنم برای رسیدن به اهدافم دست به هر کاری نمی‌زنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس