کد خبر 720512
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
سعداوی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی مقابل پیکان از اشتباهات داوری متضرر شدیم، پنالتی اول این تیم مشکوک و پنالتی دوم مضحک بود.

به گزارش مشرق، نعیم سعداوی در مورد شکست دو بر یک فولاد مقابل پیکان و انتقادات به عملکرد داور این بازی، گفت: جدا از اینکه امتیازات زیادی را در طول فصل به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم که نمونه‌اش بازی با سیاه‌جامگان و استقلال بود واقعیت این است که 6 امتیاز بازی رفت و برگشت با پیکان را تیم داوری تقدیم حریف کرد. جایگاه فعلی پیکان از نظر ما غصبی است. هر 6 امتیاز بازی متعلق به فولاد خوزستان بوده است.

وی افزود: در همین بازی اخیر در دقیقه 20 رحمان احمدی با اسماعیل شریفات برخوردی داشت  که گلر حریف می‌توانست اخراج شود اما  داور خیلی راحت از کنار این صحنه گذشت. پنالتی اول که داور برای پیکان گرفت مشکوک و حرف و حدیث دار بود. پنالتی دوم پیکان مضحک و خنده‌دار بود چراکه بزرگ و کوچک تشخیص می‌دادند این تصمیم نمی‌تواند درست باشد. خیلی جالب است که داور 10-15 متر فاصله داشت و اعلام خطا نکرد اما داور خط نگه‌دار با 50-60 متر فاصله اعلام پنالتی کرد. این اتفاق خستگی لیگ را به تن‌مان گذاشت. تلاش و زحمت بازیکنان با وجود تمامی محدودیت‌ها قابل ستایش است اما تلاشان نادیده گرفته شد. 

سعداوی در ادامه تأکید کرد: امیدوارم آنها که ادعا می‌کنند برنامه‌شان عدالت محور است و به موضوعات مختلف فارغ از تبعیض و مسائل پشت پرده می‌پردازند به این بازی هم ریز شوند و ببینند چه اتفاقی افتاده است. 

وی در  ادامه یادآور شد: بد جوری این بازی ما را اذیت کرد. در دیدار رفت و برگشت مقابل پیکان اشتباهات فاحش داوری ضربه اساسی به پیکر تیم ما وارد کرد. در این بازی به لحاظ بازیکن خیلی تحت فشار و محدودیت بودیم. می‌خواستیم لیگ را با یک خاطره خوب تمام کنیم. نشان دادیم حریف دست و پا بسته نیستیم. گل اول را هم به ثمر رساندیم اما  به دلایلی که گفتم تلاش ما نادیده گرفته شد. متاسفم از اینکه اتفاقات خوبی رخ نداد. امیدوارم به دست فراموشی سپرده نشود. امیدوارم برخورد شایسته صورت بگیرد تا در آینده کمتر متضرر شویم.

سرمربی فولاد در ادامه عنوان کرد‌: یک میزبان غریبه هستیم. مگر می‌شود در زمین خودمان این مشکلات رخ دهد. در بازی با نفت آبادان یک اخطار به ساسان انصاری دادند تا او در شرایطی که حقش نبوده 3 اخطار شود. سپس این بازیکن عصبانی شد و اشتباهاتی که تائید نمی‌کنیم رخ داد. در همان بازی یک پنالتی مسلم برایمان نگرفتند. هیچ وقت جو را متشنج نکردیم. برخوردی کمیته داوران هم خوب نبود بازی سیاه‌جامگان هم در خاطرتان هست. امسال برخوردهای خوبی با ما نشد امیدوارم سال‌ آینده در این نوع رفتارها تجدید نظر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس