کد خبر 720355
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
پیروز قربانی

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نایب قهرمانی این تیم گفت: امیدوارم بازیکنان استقلال از حال و هوای پیروزی برابر سپاهان خارج شوند و به فکر لیگ قهرمانان آسیا باشند.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی در خصوص پیروزی استقلال مقابل سپاهان و نایب قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را از تیم منصوریان شاهد بودیم. به خصوص در نیمه دوم که این تیم در اکثر لحظات بازی ابتکار عمل را در دست داشت و بازی را آنطور که می خواست کنترل کرد.

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: تعویض‌هایی که منصوریان در نیمه دوم انجام داد خوب بود. به خصوص که دیدیم فرشید باقری نقش تعویض طلایی را بازی کرد و گل برتری و آسیایی شدن این تیم را  هم زد. 

وی افزود: این خیلی خوب است که آبی پوشان هم هفته گذشته و هم این هفته توانستند درحالی که نیمه اول را با یک گل عقب بودن به رختکن رفتند در نیمه دوم ورق بازی را برگرداندند. این نشان می‌دهد که منصوریان بازی خوان خوبی است و می تواند تیمش را در نیمه دوم با توجه به نوع بازی حریف ساماندهی کند. منصوریان دو هفته پی در پی نیمه مربیان را برد و این یک ویژگی مثبت برای وی و تیم استقلال است.

قربانی گفت: سپاهانی‌ها در این بازی انگیزه زیادی داشتند. بهرحال آنها می‌توانستند در صورت پیروزی در این بازی و قرار گرفتن در رتبه چهارم نیم نگاهی به حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و این موضوع کار را برای استقلال سخت می‌کرد. اما بچه‌های ما توانستند از پس این کار سخت بر بیایند و در روزی که خود سپاهان به شدت به پیروزی در این بازی نیاز داشت، مقتدرانه این بازی را به سود خود خاتمه دهند.

پیشکسوت آبی‌ها خاطرنشان ساخت: من امیدوارم که بچه‌ها خیلی سریع از حال و هوای این بازی و این پیروزی خارج شده و سمت و سوی تفکراتشان را به دیدار آسیایی شان مقابل التعاون برگردانند. استقلال باید در آن بازی برای پیروزی به میدان برود و تصور این که چون به پیروزی نیاز ندارد برای مساوی به میدان برود را از ذهنش خارج کند.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص ورود این تیم به بازار نقل و انتقالات هم گفت: تیمی که اسکلت آن را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهند و در لیگ برتر نایب قهرمان می شود و در آسیا هم نتایج خوبی می‌گیرد، قاعدتا تیم خوبی است و نیاز چندانی به تغییر و تحولات ندارد. اولویت باشگاه استقلال باید حفظ مهره‌های این فصلش باشد و اگر آنها بتوانند استخوانبندی خود را حفظ کنند شاید بیشتر از یکی دو بازیکن در نقل و انتقالات نیاز نداشهت باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس