شرکت دانش اشتیانی

یکی از شرکت‌های خانوادگی آقای وزیر «آمیتیس طراوات کودکی» به شماره ثبت 458889 است که در امر واردات پوشاک فعالیت می‌کند.

سرویس سیاست مشرق -  دکتر رضا سراج در روز معلم در یادداشتی درباره شرکت اقتصادی دختر آقای وزیر نوشت: اخیرا آقای محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری، از کشف پوشاک قاچاق در ویلای لواسان خبر داند. پوشاک قاچاق متعلق به دختر کدام وزیر بوده است؟! فخرالدین احمدی دانش آشتیانی و خانواده‌اش در حوزه‌های مختلف برج‌سازی، واردات و ...فعالیت دارند.

یکی از شرکت‌های خانوادگی ایشان «آمیتیس طراوات کودکی» به شماره ثبت 458889 است که در امر واردات پوشاک فعالیت می‌کند. مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه این شرکت (prenatal.ir ) نشان می‌دهد که شرکت مذکور، نمایندگی انحصاری واردات پوشاک ایتالیایی با برند «پریناتال میلان» را در اختیار دارد.

اعضای هیئت‌مدیره این شرکت خانوادگی، آقای وزیر به همراه دختر و همسرش هستند که آقای دانش آشتیانی بعد از تصدی وزارت آموزش‌ و پرورش، همچنان در ترکیب هیئت‌ مدیره این شرکت باقی‌مانده است و در آخرین تغییرات این شرکت به تاریخ 95/12/10 همچنان عضو هیئت ‌مدیره این شرکت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مجید IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    3 3
    آیا تجسس و سرک کشیدن فقط باید برای مسئولین دولتی باشد یا نمام مسئولین نظام؟؟!!
    • جلیل IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      2 0
      حالا یعنی تو با حسابرسی یا به قول خودت سرک کشیدن از دولتیها موافقی یا از روحانی مغلطه بازی را یاد گرفته ای؟
  • کیان IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    5 2
    فکر می کنم با این خبری که درج کردید فروش این فروشگاه رو چند برابر کردین. چون خیلیها دنبال این هستند که فقط لج کنند و به قول خودشون کار با کلاس انجام بدهند. با این کار شما به یک دختر تاجر مظلوم و بیکار کمک تبلیغاتی کردید.
  • ناشناس IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    5 2
    دقیقا درسته.فروشه دختر مظلوم و تاجر و بیکار از امروز چند برابر میشه !!!! واردات خارجی فقط برای مردم بده و کالای ملی رو نمیدونم برا کی تبلیغ میکنید؟!! واردات رو هم میدین به دختر مظلوم و بیکار وزیر و خود وزیر .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس