نماهنگ/ پيام رهبرانقلاب برای حادثه دلخراش معدن گلستان

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اولویت کنونی مسئولان دست یافتن به محبوس‎‌شدگان در معدن زمستان یورت آزادشهر است.

به گزارش مشرق، اسماعیل نجار صبح امروز با حضور در محل حادثه و قرار گرفتن در بین مردم، خانواده‌های معدن‎‌چیان به آنان دلداری داد و اظهار داشت: سختی کار شما را درک می‌کنم و شما در عمق 1800 متری با سختی در حال خدمت و تلاش برای تولید و اشتغال کشور هستید.

وی افزود: همه تلاش ما در این مرحله این است که افراد گرفتار را در انتهای معدن نجات داده و امید داریم که این کارگران زنده باشند.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: نیروهای امدادی تلاش دارند تا مسیری برای دستیابی به کارگران مبحوس شده در معدن پیدا کنند.

نجار گفت: پس از پایان یافتن امدادرسانی، همه این مشکلات و مسائل شما را بررسی می‌کنیم.

معدنچیان و شماری از خانواده‌های آنان خطاب به معاون وزیر کشور با انتقاد از عملکرد امدادرسانی گفتند: مشکلات حقوق و بیمه ما در این چند سال هیچ گاه رفع نشده و چند بار نیز نزد فرماندار آزادشهر رسیدیم اما هیچ عکس‌العملی نداشته و هیچ اقدامی نشده است.

حدود 48 ساعت از حادثه ریزش و انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر می‌گذرد و تاکنون بیش از 70 نفر زخمی و 21 جسد از داخل معدن شناسایی شده و همچنان شماری از کارگران در انتهای معدن محبوس هستند.

نیروهای امدادی در تلاش برای رسیدن به انتهای تونل معدن و پیدا کردن محبوس شدگان در معدن هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس