کد خبر 719703
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
فیروز کریمی

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی زیبا و دلنشینی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و برای تماشاگران حاضر در این دیدار هر لحظه امکان داشت تا شاهد باز شدن دروازه یکی از دو تیم شوند.

به گزارش مشرق، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: به نظر من گرچه نتیجه بازی در سرنوشت بازی تأثیر نداشت شاهد یکی از زیباترین بازیها از جانب هر دو تیم بودیم. شاهد انجام توأم با ارسال پاس‌های کوتاه جهت حفظ توپ و تغییر جناحین از سوی هر دو تیم بودیم که این مسئله بسیار کم در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد یکی از دلایل این نوع بازی از هر دو تیم نبود استرس در میان آنها بود.

وی ادامه داد: شناخت هر دو تیم از یکدیگر عامل بازدارنده‌ای رد و بدل نشدن گل‌های زیاد به حساب می‌آید و اگر چنین عاملی نبود بدون شک شاهد به ثمر رسیدن گل‌های زیادی بودیم. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و برای تماشاگران حاضر در بازی هر لحظه امکان باز شدن دروازه یکی از دو تیم وجود داشت. در کل بازی زیبا و دلنشینی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و برای تماشاگران حاضر در این دیدار هر لحظه امکان داشت تا شاهد باز شدن دروازه یکی از دو تیم شوند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد دلیل کم گل بودن بازی تیمش گفت: در تیمی حضور دارم که بهترین پاسورها در آن بازی می‌کنند. برای مثال حکیم نثاری علاوه بر گلزنی نقش بازی‌ساز را در تیم ما دارد ولی در نظر بگیرید که هم گسترش فولاد و هم صنعت نفت آبادان عمق بازی را بسته بودند.

کریمی بیان کرد: همچنین در مورد کیفیت رقابت‌های لیگ برتر این فصل اظهار داشت: لیگ پر فراز و نشیبی شاهد بودیم. در هیچ سالی حاشیه امنیت به این اندازه برای تیم‌ها کم نبود. برای مثال سیاه‌جامگان قهرمان لیگ، پرسپولیس را شکست می‌دهد. در طول مسابقات نتایجی به دست آمد که قابل تصور نبود و همچنین تکلیف تیم‌های سقوط‌کننده تا لحظات آخر نامشخص بود و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌های بالانشین جدول تا روز آخر کشیده شد.

وی گفت: در هیچ فصلی از مسابقات به چنین صورت پر استرس و اضطراب برای تیمها سپری نشد. به نظرم به لحاظ نتایج و شرایط جدول امسال شاهد بهترین شرایط بودیم اما به لحاظ فوتبالی شاید شاهد فوتبالی خوب از تیمها نبودیم که یکی از دلایل آن اضطراب بیش از اندازه تیمها بود. در بازی امروز 40 ضربه از جانب هر دو تیم زده شد که این ضربات منجر به ویژگی‌های خاصی شدند!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت خاطرنشان کرد: به دلیل انجام چنین مسابقاتی و عدم مشخص بودن نتایج قبل از بازی به سازمان لیگ تبریک می‌گویم. هر چند که برنامه‌ریزی می‌توانست بهتر از اینها هم باشد. برای مثال بازی هفته گذشته‌مان در آبادان در شرایطی برگزار شد که برای بازیکنان چندان مناسب نبود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس