ماه گرفتگی

به گفته هادی انباردار قرار بوده که فیلم «ماه گرفتگی» در این برهه زمانی اکران شود اما ...

به گزارش مشرق،‌ هادی انباردار تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «ماه گرفتگی» گفت: به شکلی محترمانه جلوی اکران فیلم را گرفته‌اند. می‌گویند صلاح نیست این زمان اکران شود و حتی پروانه نمایش آن را صادر نمی‌کنند.


وی افزود: خیلی‌ها این فیلم را دیدند و دوست داشتند و می گویند مورد خاصی برای اکران نشدن ندارد؛ اما واقعا نمی دانم چرا نمایش داده نمی‌شود و سرنوشت نامعلومی درگیر «ماه گرفتگی» شده است. وی اضافه کرد: این فیلم وابستگی به جناح و دسته‌ای ندارد و شریف است. برای این زمان ساخته شده تا بتواند روی آگاهی مردم تاثیر بگذارد.


این تهیه‌کننده اضافه کرد: نظری برای کوتاه کردن بخش یا بخش‌هایی از فیلم را ندارند و حتی در جلسه‌ای که مسعود اطیابی با حیدریان داشته، رئیس سازمان سینمایی از «ماه گرفتگی» لذت برده اما گفته که بهتر است زمان  دیگری اکران شود.
 
انباردار تصریح کرد: البته پیشنهاد اکران بعدی به ما داده شده اما موضوع این فیلم متناسب با این زمان (انتخابات) است. اصلا پیش‌بینی و برداشت ما از قبل، اکران در این موقع زمانی بود و الان باید نتیجه گرفت وگرنه بازتاب و بازخورد مناسب را نخواهد داشت.


انباردار خاطرنشان کرد: کمتر تهیه‌کننده‌ای حاضر می‌شود در این برهه زمانی فیلمش را اکران کند؛ چون بیشتر حواس ها معطوف انتخابات است اما ما بنا به دلایلی که عرض کردم، حاضر به اکران شدیم که این اتفاق رخ نداد. این هم یکی دیگر از علل اصرار ما بر اکران «ماه گرفتگی» حتی در این موقع بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس