اولین همایش انتخاباتی دکتر قالیباف

همایش بزرگ حامیان «دولت مردم» عصر امروز با حضور محمدباقر قالیباف و جمع کثیری از معلمان، کارگران، جانبازان و ایثارگران در سالن حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش مشرق، همایش بزرگ حامیان «دولت مردم» عصر امروز سه‌شنبه (12 اردیبهشت ماه 96) با حضور محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و جمع کثیری از معلمان، کارگران، جانبازان و ایثارگران در سالن حوزه هنری برگزار شد.

حوالی ساعت 16:30 بود، در حالیکه یک ساعت به آغاز همایش بزرگ حامیان دولت مانده بود، محوطه حوزه هنری مملو از جمعیت قشر کارگر و معلمان شده بود.

در حالی که حیاط محوطه پر شده بود، به علت کمبود جا برای شرکت کنندگان همایش و ازدحام بالا، مردم درخواست باز کردن سالن همایش یک ساعت پیش از آغاز همایش را دادند.

سرانجام به علت جمعیت زیاد درب سالن همایش را پس از ورود مردم، چهل و پنج دقیقه قبل از آغاز بستند.

در این میان، عده ای هم با خواهش از مسئولان همایش، وارد سالن شدند و مقابل درب ورودی به حالت ایستاده منتظر کاندیدای محبوبشان شدند.

مردم شعارهایی نظیر «96درصد هستیم...ایشالا پیروز هستیم»، «قرارمون یادت نره...4 درصدی باید بره» در حمایت از محمدباقر قالیباف و در انتظار او سر دادند.

در همین حین، همچنین برخی شرکت کنندگان در حال نگارش نامه‌هایی بودند که مشکلات وضعیت موجود و مطالباتشان را پس از حضور کاندیدای مورد نظرشان، را به وی انتقال دهند.

از دیگر حواشی این همایش تابلوهایی بود که مردم به نشانه اعتراض به گرانی‌های موجود در دست داشتند که در آن نشان می‌داد مردم می‌خواهند به 4 درصد صاحبان زر و زور «نه» بگویند.

امضا و اثر انگشت قالیباف پای پوستر انتخاباتی او از دیگر موارد قابل توجه این همایش بود.

پس از ورود قالیباف به فضای ورودی همایش،‌ و پخش صوتی در وصف ایرانی قهرمان، مردم شروع به شعارهایی نظیر «حی علی خیر العمل، خوش آمدی مرد عمل»،«قالیباف قهرمان.. برس به داد ایران»
«دولت چهارصدی.. نمی‌خوایم نمی‌خوایم» سردادند.

پس از استقبال پرشور مردم از محمدباقر قالیباف، وی به ایراد سخن پرداخت.

سخنرانی قالیباف در این همایش توسط یک رابط ناشنوایان برای آنها اجرا شد.

در پایان این همایش نماهنگ و کلیپی از افتتاح پل صدر، اتوبان امام علی(ع) و دیگر پروژه ها که با حضور محمدباقر قالیباف انجام شده بود، پخش شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
    0 1
    مگه قالیباف نگفت من نه پوستر چاپ کردم نه بنر پس چی شد حالا با امضا و اثر انگشت پوستر چاپ کرده؟ شما خودتون چندتا خبر زدید که پوستر نداره
  • اسی IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
    0 1
    اینا ک کارمندان و کارگران شهرداری هستن که با اتوبوس اوردنشون..جای تاسفه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس